دست‌نشان : داور اجازه نداد فوتبال بازی کنیم

نادر دست نشان می‌گوید که داور دیدار برابر فجرسپاسی اجازه ی فوتبال بازی‌کردن را به تیمش نداده است .

نادر دست نشان پس از شکست در ثانیه های پایانی برابر میزبانش فجرسپاسی شیراز در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت : بازیکن ما ضربه ی سر میزند ، داور اعلام پنالتی می کند ؛ بعد اعلام کرنر می کند ، بازیکن ما جلوی بازیکن حریف سر می زند ، خطای ما را اعلام می کند . پشت بازیکن حریف سر می زنیم ، خطای ما اعلام می شود . داور اجازه ی فوتبال به تیم ما را نداد . نوع سوت ها کاملاً به ضرر ما بود . فوتبال نیمه ی اول ما با نیمه ی دوم کاملاً فرق می کرد . بعد از برگرداندن ضربه ی پنالتی کلاً فضای بازی عوض شد و شرایط قضاوت برای داوران سخت شد .

دست نشان گفت : به آقای سیدعلی ارادت دارم ؛ ولی داوری خوبی امروز انجام نداد . نمی دانم تیم هایی که هوادار دارند ، چه بر سرشان در این فوتبال می آورند . فوتبال ایران با این روش‌ها به جایی نمی رسد .

دست نشان در مورد ورزشگاه حافظیه گفت : چمن حافظیه بسیار بد است و چاله های زیادی دارد . پای مغانلو در نیمه ی اول به دلیل چاله ی زمین پیچ خورد و تا آخر با درد بازی کرد . ورزشگاه دستغیب شیراز هم که موکت مصنوعی به جای چمن مصنوعی است .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “دست‌نشان : داور اجازه نداد فوتبال بازی کنیم”

  • blank
    mehranneusha
    17 آبان 1396 at 11:22 ب.ظ

    آقای دست نشان … بهونه آوردن بسه !!
    این بهانه ها رو هر مربی یی می تونه بياره !!
    واسه حفظ آبروی خودتم که شده ، ملوانو بی خیال شو !!
    شکست يه مربی در یک تیم ، دلیل بر کاملاً ضعیف بودنش نیست …
    ممکنه شما همان طور که بارها ثابت کردی ، در تیم های دیگر موفق بشی ، اما در ملوان ثابت کرده یی که نمی تونی ، پس با استعفا کوچک و ناتوان نخواهی شد ، اما اگه این تیم به لیگ برتر برنگرده … به معنای شکست کامل تو خواهد بود .
    پس واسه ی حفظ آبروی خودتم که شده ، يه بهونه مثل بی پولی و ناتوانی هیات مدیره و … بيار و برو ، مطمئن باش که هیشکی بهت ایراد نمی گیره !
    آبرو ، خیلی مهم تر از پوله … اينو باور کن !

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها