پیروزی ارزشمند فجر در ثانیه‌های پایانی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با پذیرش شکست 2 بر 1 مقابل فجرسپاسی به نتایج ضعیف دور از خانه ادامه داد .

یکی از دیدارهای هفته ی دوازدهم رقابت های لیگ یگ به دیدار دو تیم فجرسپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی اختصاص داشت که در پایان این شاگردان علی کلانتری بودند که امتیاز کامل مسابقه را کسب کردند .

گل اول این دیدار را بابک مرادی در دقیقه ی 38 برای ملوانی ها به ثمر رساند ، اما در نیمه ی دوم شاهین مجیدی در دقیقه ی 63 و از روی نقطه ی پنالتی حساب کار را به تساوی کشاند و در ادامه ابوذر صفرزاده با گلزنی در دقیقه ی 93 شکست ناباورانه یی را به شاگردان نادر دست نشان تحمیل کرد ؛ تیمی که در دیدارهای بیرون خانه بیشتر برای کسب تساوی به میدان می رود ؛ ولی در مقابل فجرسپاسی و در شرایطی که تنها چند ثانیه برای رسیدن به مقصود خود فاصله داشت ، با دریافت گل در دقیقه ی 93 دست خالی از شیراز به گیلان باز خواهد گشت .

با این پیروزی فجری ها 18 امتیازی شدند و حالا بیشتر از گذشته امیدوار به رسیدن به رتبه های بالایی جدول هستند و در سوی دیگر تیم ملوان با یک بازی کم تر 16 امتیازی است و فاصله یی 9 امتیازی با صدر جدول پیش از برگزاری دیدار نفت مسجدسلیمان صدرنشین رقابت ها برابر مس کرمان دارد و باید امیدوار باشد با شکست شاگردان محمود فکری اختلاف قوهای سپید انزلی با صدر جدول بیشتر از این نشود .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “پیروزی ارزشمند فجر در ثانیه‌های پایانی”

  • blank
    mehranneusha
    16 آبان 1396 at 6:06 ب.ظ

    واقعا جای تاسفه …!
    یک نیمه عالی اما نیمه ی دوم افتضاح …!؟
    ملوان با این روند به هیچ جا نمی رسه !!
    به نظرم تنها چاره استعفای دسته جمعی هیات مدیره و اخراج کادر فنیه …
    وگرنه باید يه سال ديگه هم تو لیگ یک مهمون باشیم !

  • blank
    حجت
    16 آبان 1396 at 6:06 ب.ظ

    سلام دوستان . ملوان تیم یک نیمه یی است ! بازی نیمه ی اول تیم با بازی نیمه ی دوم مطلقاً قابل قیاس نیست !؟- ضمن سپاس از زحمات بازیکنان و مربیان ملوان و خسته نباشید به آن ها ، خبر خوب در مورد ملوان اینه که ، تیم با این شرایط به دسته 2 سقوط نمی کنه ولی خبر بد این که با این بضاعت و نتایج باز هم در لیگ 1 ماندگار خواهد بود . البته با این وضعیت اسفبار به لیگ برتر نره ، برایش بهتر و آبرومندانه تر هم هست . ملوان باید چند تا بازیکن باتجربه و حرفه یی و جسور از نوع آبشک و … جذب کنه و از مربیان با دانش فنی سطح اسکوچیچ بهره بگیره ، البته به شرطی که اول مشکلات مالی خودش را حل کنه . به نظر من ایده ی دریافت پول از افراد ثروتمند (البته به نفع باشگاه و نه بعضی دلال های رند و متقلب!!) که به دنبال افتخار بازی در تیم های نامداری چون ملوان هستند ، ایده ی چندان بدی نیست ، زیرا به این ترتیب بخشی از هزینه های خرید بازیکنان خوب را تامین خواهد کرد .

  • blank
    فرهاد مجیدی
    18 آبان 1396 at 9:14 ب.ظ

    آقایان شورای شهر (احمدی فر) میگه میخوایم تیم شهرداری انزلی رو احیا کنیم ، لطفاً همین بچه (ملوان) رو که زاییدین بزرگش کنین ، آخه چی تو افکار شماست ، جز دادن وعده های تو خالی ، بابا یه خرده به فکر حرف هایی که میزنین باشین ، دیگه دارین حال ما رو بهم میزنین ، تیم اول شهر ملوانه که در حال احتضاره ، اگر تلاشی هست فعلاً واسه ملوان بکنین ، آقای دنیامالی که تیم لیگ برتری رو تحویل گرفته با ندانم کاری هایش دو ساله تیم رو تو دسته یک سرگردان کرده ، نه بازیکن میخره نه تیم رو تقویت میکنه نه یک مربی کاربلد میاره ، آخه استیلی و احمدزاده مربی بودن آوردی تیم رو به قهقرا بردی تا میگیم بازیکن بخر هزینه کن واسه تیم قهر میکنه ، استعفا میده ، انگار نباشه ما بیچاره ایم . القا کرده هزینه ی میلیاردی تیم رو به تنهایی به دوش میکشه . من نمیدونم شما سال ها قبل نبودی ما چه می کردیم ، اگه قبله ات راسته لطفاً اسباب واگذاری هفتاد درصد سهم باشگاه رو به منطقه ی آزاد فراهم کن و بسپارین به منطقه ،،، هرجای این مملکت خواستین برین به سلامت . حداقل ما بدونیم تیم صاحب داره ، اگر گرفتار گروه های سیاسی شهر هستین کافیه تیم بره زیر مجموعه ی منطقه ی آزاد انزلی ، شر همه کم خواهد شد ، ملوان داره پرپر میشه و کاری از دست ما برنمیاد . فقط حسرت بخوریم . دعوای کثیف سیاست رو ببرین جای دیگه ، دلخوشی این مردم این تیمه که فعلاً گروگان ندانم کاری شماست ، جنگ دارین با نماینده ی شهر برین این قدر تو سر هم بزنید تا یکی دست برنده رو بگیره حداقل ما راحت بشیم ، نه اجازه میدین سرمایه‌گذاری بیاد تیم رو بگیره نه خودتون حاضرین از این خوان نعمت بگذرین . اعتبار نداشته رو با تیم ملوان به دست آوردین . ما که دستمان به جایی بند نیست اما نفرین و آه و ناله این مردم گریبان خانواده ی شما رو می گیره و انشالله که دودمان شما رو به حضیض ذلت خواهد کشاند . منظورم هر آنکسی است که از تیم سود کلان برد اما کاری واسه تیم نکرد که هیچ ، جلوی سازماندهی تیم رو هم گرفت .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها