دست‌نشان : هند و پاکستان باید قهرمان جهان می‌شدند

نادر دست‌نشان سرمربی ملوان می‌گوید ، اگر قرار برای جادوگری باشد هند و پاکستان که خبرگان جادو هستند باید قهرمانان جام‌جهانی فوتبال می‌شدند .

سرمربی ملوان با گذر از هفته‌یی بد درباره ی موفقیت تیمش مقابل ماشین‌سازی می‌گوید : بعد از شکست تیمم مقابل استقلال‌خوزستان در جام‌حذفی با حادثه ی تصادف مواجه شدم که همین موضوع مشکلات و فشار زیادی برای نتیجه‌گیری در رویارویی با تیم سابقم ایجاد کرده بود . به هر حال اتفاقات هست و ما باید با آن ها کنار بیاییم و خدا را شکر توانستیم آرامش خود را حفظ کنیم و نتیجه ی بازی با ماشین‌سازی را به سود خود کنیم .

وی افزود : بازی با ماشین سازی یک مسابقه ی سخت بود ، آن ها از لحاظ مهره و شرایط به نسبت ما خیلی بهترند ولی بچه های ما در این بازی توانستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند و پیروز میدان باشند . در نیمه ی اول دو تیم برای گلزنی و بردن ریسک نکردند ، ضمناً ماشین‌سازی راه‌های نفوذ مهاجمان ما را بسته بود و نتوانستیم از هجده قدم حریف عبور کنیم و بازی در نهایت پایاپای به پایان رسید اما نیمه ی دوم باتوجه به نکاتی که گوشزد کردیم ، بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و بچه ها به زیبایی دستورات را اجرایی کردند و در نهایت با 2 گل بازی را به پایان رساندیم .

او در مورد حرکت عجیب رسول خطیبی و چسب زدن به دهانش با ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع می‌گوید : این که چرا ایشان این کار را انجام دادند را باید از خودشان سوال کنید  به جز آن من حواسم به بازی بود و این حرکت آقای خطیبی را ندیدم و پس از بازی عکس‌هایش را دارم و این کار برایم تازگی نداشت چون هر سرمربی سیاست خودش را برای اعتراض اتخاذ می‌کند و شاید ایشان با انجام این کار خواستند که صحبت‌های شان را به کرسی بنشانند .

سرمربی ملوان که سابقه ی مربی گری ماشین‌سازی در دو فصل پیش را داشته ، در رابطه با شناخت این تیم هم خاطرنشان کرد : ماشین‌سازی که مقابل ما حاضر شد با تیم آن سال‌ها خیلی فرق داشت و تنها علی جراح کار و حامد پاکدل بودند که روی آن ها شناخت داشتم . مابقی بازیکنان را به هیچ وجه نمی‌شناختم . تبریزی‌ها خیلی شجاعانه بازی کردند و این بازی جز مصاف‌های خوب بچه‌های ما بود ، آن ها همه کار در این بازی کردند تا بتوانند موفق باشند .

دست‌نشان بازی ملوان مقابل فجر در هفته ی دوازدهم را سخت توصیف کرد و گفت : فجرسپاسی یک تیم قابل احترام و صاحب تجربه و سبک است . علاوه بر آن فجری‌ها میزبان این مسابقه‌اند و همین امر سختی کار ما را بیشتر خواهد کرد و از آن جا که فجر در شرایط خوبی قرار ندارد ما باید هوشمندانه ظاهر شویم و به اهدافی که در سر داریم ، دست پیدا کنیم .

مربی ملوان در خصوص جادوگری و صحبت‌هایی از این دست در فوتبال ایران هم گفت : مطمئناً یک همچنین چیزهایی بوده که صحبتش همیشه هست و متاسفانه تیم‌ها ، مربیان و مدیران هم از جادوگری و رمالی استقبال می‌کنند و فکر می‌کنند با این روش می‌توانند به موفقیت برسند . احتمالاً این دوستان تلاش و تمرین و زحمت کشیدن را با چیزهای دیگر اشتباه گرفته‌اند که به سمت جادوگری رفته‌اند . نکته ی جالب اینجاست که خود همین کسانی که جادوگری می‌کنند ، می‌گویند اگر جادو جواب می‌داد که هند و پاکستان باید قهرمان جهان می‌شدند ، یعنی در واقع خودشان هم به این موضوع اعتقادی ندارند ، آن وقت چه طور می‌شود که یک تیم فوتبال دل به چنین چیزهایی می‌بندد .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “دست‌نشان : هند و پاکستان باید قهرمان جهان می‌شدند”

  • blank
    mehranneusha
    14 آبان 1396 at 6:36 ب.ظ

    سیاست انگلیسی …
    حریف رو بزرگ کن ، اگه پیروز شدی ، که نشان از قدرتته و اگه باختی هم به یک حریف قدر باخته یی …!
    دست نشان …
    نه ماشین سازی يه تیم قوی بود ، نه فجر ، مدعیه !!
    پس تیمتو درست بچین ، بی جهت به ترکیب برنده دست نزن و امتیازات رو هدر نده !
    جام حذفی رو که با لجبازی محض ، هدر دادی … لیگ رو ديگه از دست نده !!
    اقلاً يه خاطره ی خوب از خودت به جا بذار …

  • blank
    فرهاد مجیدی
    15 آبان 1396 at 10:25 ق.ظ

    سلام به ملوانی های عزیزم ،،، انشاالله فردا با حضور پژمان تو خط هافبک ما بتونیم فجر رو ببریم ،،، از بازیکنا خواهش میکنم به دو نکته دقت کنن ، اول این که خیلی در شروع ضربات (هر ضربه یی) عجله نکنن ، شما یه یار رو خالی میبینین دوست دارین سریع بازی به جریان بیفته در حالی که بقیه ی بازیکن ها هنوز فضایی رو اشغال نکردن . بعدشم به خاطر عحول بودن زود به زود مصدوم میشین ، تکل هفته ی گذشته ی صایب محبی محلی از اعراب داشت ؟؟؟؟ در حالی که ما جلو بودیم !!! فاصله تا صدر جدول دور نیست ، فردا بزنیم وضعیت ما عالی خواهد شد ، چون هفته ی پیش قریب به اتفاق بازی ها مساوی شد ، به امید پیروزی ،،، ایران تا ابد ملوان

  • blank
    فرهاد مجیدی
    16 آبان 1396 at 4:59 ب.ظ

    دیگه نمیدونیم چه کار باید بکنیم از دقیقه ی شصت بازی سردرگمی عجیبی به سراغ تیم میاد ، آخه مگه میشه بازی برده رو ببازی با کدوم معیار ؟؟؟ نیمه ی مربیان بدو استثنا همیشه مال تیم حریف بوده ، آقای دست نشان . واقعاً عاجزی از این که نتیجه رو نگهداری ، نباید دقایق آخر بازی دفاع ما تو زمین حریف باشه ، کی باید اینو به بچه ها بگه ، من که کم آوردم ، بقیه رو نمیدونم . لازمه باتجربه های فراری داده از تیم رو برگردونن آقای دنیامالی آقای نصیری آقای ایکس .

  • blank
    عماد۲
    16 آبان 1396 at 5:29 ب.ظ

    سپیدرود باعث باخت ملوان به فجر شد .
    اون ها تمام نقاط ضعف ما را به تیم فجر اطلاع دادند که از کدوم شیوه به ما گل بزنن .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها