صعود آزاد انزلی چی ها با سوپرگل

شاگردان دست نشان پس از چند دیدار ناکامی موفق شدند دیدار هفته ی یازدهم را با پیروزی پشت سر بگذارند .

از بازی های هفته یازدهم لیگ دسته اول تیم های ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به دیدار یکدیگر رفتند و با توجه به جایگاه دو تیم و البته سابقه ی لیگ برتری آن ها ، می توان این دیدار را یکی از حساس ترین بازی های این هفته دانست .

شاگردان خطیبی و دست نشان از همان ابتدای بازی سعی در به دست آوردن میانه ی میدان می‌کردند و به همین دلیل دو تیم به غیر چند موقعیت معمولی نتوانستند دروازه ی یکدیگر را با خطر رو به رو کنند ؛ اما در نیمه ی دوم اوضاع به گونه یی دیگر رقم خورد . ملوانان تنها 3 دقیقه پس از حضور در بازی با سوپرشوت محمد پوررحمت الله موفق شدند گل اول بازی را به ثمر برسانند و پس از آن نیز به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت در دقیقه ی 58 توسط بابک مرادی دومین گل را به ثمر رساندند .

پس از این گل ملوانان ناخواسته عقب کشیدند و شاگردان خطیبی توانستند به پیش بیایند تا شاید بتوانند دروازه ی تیم میزبان را باز کنند و اتفاقاً در پانزده دقیقه ی پایانی چند بار تا فروپاشی دروازه ی انزلی چی ها نیز پیش رفتند ؛ اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا بازی با همان دو گل ملوانان به پایان برسد .

نکته ی عجیب این دیدار این که رسول خطیبی در میانه های نیمه ی اول این بازی وقتی با تذکر داور مبنی بر عدم اعتراض رو به رو می شود ، چسبی بر دهان خود می زند تا به نوعی با حرکت اعتراضی خود بگوید از داور میدان شاکی است .

ملوانان پس از کسب این سه امتیاز توانستند 16 امتیازی شوند و با چند پله صعود در رده ی هشتم جدول قرار بگیرند . این در حالیست که ماشین سازان اوضاع وخیم تری به نسبت هفته های قبل پیدا کردند . آن ها اکنون 10 امتیازی باقی ماندند تا در رده ی سیزدهم جدول قرار بگیرند .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “صعود آزاد انزلی چی ها با سوپرگل”

  • blank
    mehranneusha
    11 آبان 1396 at 10:24 ق.ظ

    خدا ….. کنه دست نشان !
    ما ایرانیان ، حافظه ی تاریخی نداریم .
    اما من خوب يادمه که دست نشان پیش از بازی با سپیدرود چی می گفت !!
    او حتی واسه همون يه بازی هم میلی نداشت و می گفت که اگه به سپیدرود هم نبازیم ، دور بعد حذف می شیم !!
    کار خودشم کرد … ترکیب ملوانو در برابر استقلال خوزستان با بازی امروز مقایسه کنید ، آیا واقعاً استقلال خوزستان تیمی بود که ملوانو ببره !؟
    واقعاً چرا ؟ مگه جام حذفی چه خللی در کار تیم ایجاد می کرد ؟؟ مگه قرار بود که مثل اروپایی ها آخر هفته تو لیگ بازی کنیم و وسط هفته جام حذفی !؟
    خدا ….. کنه دست نشان که آرزوهامونو به باد دادی …!
    اگه من يه کاره یی بودم ، همین الان اخراجت می کردم .

  • blank
    فرهاد مجیدی
    11 آبان 1396 at 12:23 ق.ظ

    آقای پوررحمت الله دو هفته قبل برات نوشتم که از رفتن به تراکتور طرفی نبستی ، نه چهره شدی ، نه بازی کردی (در اصل بازیت ندادنت) طبعاً شاید فقط یک کم از نظر وضعیت مالی برات بهتر بود ، قیاس کن خودت رو با صادق محرمی !!! همدوره ی خودت ثاقبی ، در اصل شما بهره یی نبردی چه بسا اگر اون دو سال تو ملوان بودی شاید الان حتی لژیونر میشدی ، یادت میاد چه بازی قشنگی در کنار مردان بزرگ ملوان ، پژمان ، مازیار ، یوسف زاده ، رافخایی ؛ چون بچه محل بودن بهت کمک میکردن که بیایی بالا ، تازه چند وقتیه که همه سیستم بدنت تو بازی به کارت میاد . دیروز سوپرگل خوبی زدی ، بازی خوبی هم به نمایش گذاشتی ، قدر خودت رو بدون ، راه پیشرفت شما فقط از کانال ملوان میگذره . پس لطفاً بیشتر تلاش کن تا موفق باشی ، بخدا مردم ما عاشق بچه های تیمن . قدرشناس هستند ، هرچند بعضی ها بی معرفت تشریف دارن که اونم طبیعی ایه . چون وضعیت باشگاه زاقارته و بی صاحب ، اما این دلیل نمیشه که دوستان دینشون رو به تیم و شهر انزلی ادا کنن ، آقای احمد آهی از جوانان پرسپولیس اومد ملوان چند سال بدون حاشیه بود ، باز هم میخواست بمونه ، لعنتی ها نذاشتن ، رفت سپیدرود . ساختار ما هم درب و داغونه ، بازیکن نامی میخواد تجارن کنه عین خیالش نیست ، اما جوونا و محصولات باشگاه شرایطی متفاوت تر از اونا دارن . موفق باشی .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها