عزت اللهی فقط یک جلسه محروم است

هافبک تیم ملی فوتبال فقط از حضور در مسابقه ی اول ایران در جام جهانی محروم است .

محرومیت سعید عزت اللهی از سوی فیفا شوک بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می شد . طی این حکم که روز گذشته به فدراسیون فوتبال ابلاغ شد ، هافبک ملی پوش تیم آمکار روسیه به دلیل تکل خشنی که در بازی با کره جنوبی روی پای بازیکن حریف زد ، دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم خواهد بود و همین موضوع شایبه هایی را ایجاد کرده است .

عزت اللهی به واسطه ی دریافت کارت قرمز در بازی با کره جنوبی ، مقابل سوریه جایی در فهرست بازیکنان ایران نداشت و حالا که با محرومیت دو جلسه یی مواجه شده ، این ابهام وجود دارد که آیا او علاوه بر دیدار با سوریه دو مسابقه ی اول ایران در جام جهانی را نیز از دست خواهد داد یا خیر . 

نکته ی قابل توجه درباره ی محرومیت عزت اللهی این است که در حکم فیفا علاوه بر قید شدن دو جلسه محرومیت ذکر شده که یک جلسه از این محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز بوده و این بازیکن مقابل سوریه یک جلسه از محرومیتش را سپری کرده است . بر این اساس او فقط دیدار اول ایران در جام جهانی روسیه را از دست خواهد داد .

محمدرضا ساکت ، مدیر تیم های ملی فوتبال با تایید این خبر به “ورزش سه” گفت : «بر اساس حکم فیفا ، عزت اللهی دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شده که یک جلسه از این محرومیت را در بازی با سوریه متحمل شده و یک جلسه دیگر از آن باقی مانده است.»

عزت اللهی در بازی های مقدماتی جام جهانی مرد ثابت کارلوس کی روش در خط هافبک تیم ملی ایران بوده و سرمربی پرتغالی نیز از او همواره به عنوان یکی از مردان مورد اعتمادش استفاده کرده است . به همین خاطر محرومیت عزت اللهی باعث نگرانی اعضای تیم ملی و هواداران فوتبال شده بود که اظهارنظر ساکت در این خصوص نگرانی ها درباره ی غیبت عزت اللهی در دو بازی اول تیم ملی در جام جهانی را از بین می برد .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها