کی روش : لیست نهایی تیم ملی روز نهم مهرماه اعلام می شود

سرمربی تیم ملی گفت : اتفاقی که برای مهدی طارمی رخ داده ، ضربه ی بزرگی به فوتبال کشور زده است .
به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ؛ کارلوس کی‌روش ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی در خصوص شرایط مهدی طارمی گفت : من امروز تلاش کردم که با او در مورد این اتفاق صحبت کنم و اطلاعات بیشتری به دست بیاورم و از کل داستان مطلع شوم . مطمئناً این اتفاق ضربه ی بزرگی به طارمی و به فوتبال کشور زده و از نظر بین المللی برای فوتبال ایران مناسب نیست . هواداران بسیار از این ماجرا ناراحت هستند و همین طور تیم ملی هم از این اتفاق بسیار ناراحت است و مطمئناً این بازیکن از لحاظ روحی هم لطمات زیادی خواهد دید . تلاشی که ما باید انجام دهیم ، این است که در چند ماه آینده این بازیکن را به صورت کامل آماده نگه داریم هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی آمادگی کامل را داشته باشد تا بتواند به تیم ملی کمک کند ولی این اتفاق که افتاده است در سال 2017 یکی از بدترین اتفاقات این سال بود .
وی در ادامه افزود : امروز شروع بلند پروازنه‌یی برای حضور در جام جهانی داریم . در حال حاضر که در ماه اکتبر قرار داریم ، یک بازی دوستانه مقابل یک تیم آفریقایی و یک تیم از اروپا داریم . ماه بعد ماه نوامبر قرار است یک بازی دوستانه با تیمی از آفریقای جنوبی و یک تیم از اروپا و بعد از آن منتظر قرعه‌کشی جام جهانی خواهیم ماند که در ماه دسامبر برگزار می‌شود . بعد از آن بازی‌های دوستانه و آماده سازی برای جام جهانی را انتخاب خواهیم کرد و با توجه به قرعه‌کشیِ انجام شده و با تیم‌هایی که با ما هم گروه هستند ، بازی‌های دوستانه را مشخص خواهیم کرد .
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت : با این برنامه ی آماده سازی که شروع کرده‌ایم و چیزی که در ذهن داریم ، گروهی از بهترین بازیکنان را انتخاب کردیم ، حدود 37 تا 40 بازیکن مدنظر ما است که جزو بازیکنان برتر ایران هستند ، درستش این است که تلاش کنیم و این فرصت را به بازیکنان جوان بدهیم و دیگر بازیکنانی که اعتقاد دارند که می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند و این فرصت را به آن ها خواهیم داد . من همیشه اعتقاد داشتم و گفته‌ام که تیم ملی پنجره و دری ندارد و خانه‌یی است متعلق به تمام افراد و بازیکنان برتر کشور که بتوانند در بهترین شرایط در خدمت تیم ملی باشند و به تیم ملی کمک کنند .
وی در ادامه افزود : در ماه می سال 2018 امیدوار خواهیم بود تعداد این بازیکنان را کم کنیم و بتوانیم بهترین و برترین بازیکنان را که 23 بازیکن هستند ، انتخاب کنیم که در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشته باشند .
کی‌روش درخصوص حضور لژیونرهای گفت : همانطور که گفتم  تیم ملی دری ندارد و تیم ملی به روی کسانی که استحقاق حضور در تیم ملی را دارند ، باز است .
وی  درباره ی اسامی نهایی بازیکنان برای دو دیدار دوستانه برابر توگو و روسیه گفت : لیست نهایی تیم ملی باید بعد از بازی‌های یکشنبه ی اروپایی اعلام شود . بازیکنانی که در اینجا حضور دارند ، فقط عده‌یی از آن ها حضور دارند و در یکی دو روز آینده تمرینات شان را شما مشاهده می‌کنید و لیست نهایی روز یکشنبه (نهم مهرماه) اعلام خواهد شد . 
telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها