پیروزی پرگل آرسنال مقابل باته در لیگ اروپا

آرسنال در دومین دیدارش در مرحله ی گروهی لیگ اروپا موفق شد با نتیجه ی 4-2 ، میزبانش، باته بوریسوف بلاروس را شکست بدهد .

هرچند در این دیدار دروازه ی توپچی ها دو بار باز شد اما شروع درخشان این تیم و زدن سه گل در کم تر از 30 دقیقه باعث شد تا این تیم به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند .

 

تیم میزبان در دقایق ابتدایی تا اندازه یی بر بازی مسلط بود اما اولین موقعیت جدی بازی را تئو والکات در دقیقه ی 8 ایجاد کرد و ضربه ی او به تیرک دروازه ی باته برخورد کرد .

 

تنها یک دقیقه بعد ، والکات توانست گل اول بازی را به نام خود کند . حرکت خوب ویلشر و پاس او برای والکات ، مهاجم آرسنال را در محوطه ی جریمه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه ی دقیق ، توپ را به گوشه ی دروازه فرستاد .

 

برتری آرسنالی ها بعد از این گل ادامه داشت و ویلشر در دقیقه ی 17 برای بار دوم دروازه ی باته را باز کرد اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت .

 

تلاش آرسنال برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه ی 22 به نتیجه رسید و والکات در دقیقه ی 22 ، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند . روی یک ارسال از سمت چپ ، علی رغم تلاش دروازه بان باته ، والکات توانست در دو ضرب ، دروازه ی حریف را باز کند .

 

 

 

 

فشار حملات توپچی ها بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و این تیم در دقیقه ی 26 ، حساب کار را 3-0 کرد .

 

روی یک ضربه ی کرنر بود که توپ بعد از برخورد به سر مرتساکر ، در مقابل دروازه به راب هولدینگ رسید و ضربه ی او از فاصله یی نزدیک ، به گوشه ی دروازه ی باته رفت .

 

باته که چیزی برای از دست دادن نداشت ، پیش کشید و خیلی سریع یکی از گل های خورده را جبران کرد . ارسال ریوس از سمت راست با ضربه ی سر ایوانیچ تبدیل به گل شد .

 

باته می توانست در دقیقه ی 32 اختلاف را به حداقل برساند اما واکنش به موقع اوسپینا ، دروازه ی آرسنال را بسته نگه داشت .

 

در دقایق پایانی نیمه ی اول بار دیگر آرسنالی ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 3-1 میهمان به پایان رسید .

 

نیمه ی دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و خیلی زود این تیم به گل چهارم رسید . در دقیقه ی 49 بود که داور برخورد نه چندان جدی مدافع باته با شکودران مصطفی را پنالتی تشخیص داد . ژیرو پشت ضربه قرار گرفت و توانست کار را تمام کند .

 

در ادامه باز هم آرسنالی ها می توانستند به گل برسند اما از موقعیت های شان به خوبی استفاده نکردند . در مقابل این باته بود که در دقیقه ی 67 بار دیگر اختلاف را به دو گل کاهش داد .

 

دفع ناقص اوسپینا روی یک ضربه ی سر نه چندان محکم باعث شد تا توپ مقابل گوردیچوک قرار گیرد و او هم با یک ضربه ی محکم ، کار را تمام کرد .

 

بازیکنان میزبان که بار دیگر امیدوار شده بودند ، در ادامه تلاش زیادی برای جبران عقب ماندگی شان کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-2 آرسنال به پایان رسید .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها