دست‌نشان : با تمام قوا مقابل سپیدرود بازی می‌کنیم

ملوان که رقیبى سنتى براى سپیدرود است ، امروز در جدال دربى گیلان ، برابر شاگردان على نظرمحمدى خواهد ایستاد .

نادر دست نشان ، سرمربى این فصل ملوان ابراز امیدوارى کرد تیم جوانش بتواند برابر رقیب سنتى ضمن ارایه ی نمایشى مناسب در نتیجه نیز موفق عمل کند .

وى با حضور در نشست خبرى در خصوص این دیدار و شرایط تیمش گفت : جام حذفى اهمیت خاص خودش را دارد و دو تیم همشهرى رو به روى هم قرار خواهند گرفت . در گذشته ملوان نشان داده جزو برترین هاست و این کارِ ما را سخت مى کند و باید با تمام وجود تلاش کنیم . فارغ از نتیجه ، امیدوارم در این بازى ملوان و سپیدرود که براى سربلندى فوتبال گیلان تلاش مى کنند ، از کیفیت بالاى اخلاقى نیز برخوردار باشند و تیمى که استحقاق صعود را دارد ، برنده شود و بنده به عنوان سرمربى ملوان تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم جواب اعتماد و محبت مردم انزلى را بدهم . انتظارم این است که این بازى در بهترین شرایط اخلاقى که در شان مردم گیلان است ، برگزار شود .

وى ادامه داد : امیدوارم هواداران هر دو تیم به حمایت تیم خود بپردازند و همه از فرهنگ بالاى گیلان لذت ببرند .

دست نشان با اشاره به عدم تخصیص استادیوم در خور براى برگزارى این دربى گفت : نکته ی عجیبى است براى منى که چهل و اندى سال است که در فوتبال هستم و به آن اشراف دارم ، گیلان یکى از معادن فوتبال ایران است و مازندران هم در کنارش و تاسفم این است که چرا این دو استان نباید استادیوم در شان داشته باشند . از همینجا از مسوولان و وزیر محترم ورزش تقاضا مى کنم ، شهر رشت و انزلى توانایى این را دارند تا بهترین نمایش فوتبالى را به جا بگذارند و باید از حیث کیفیت به بهترین شکل ، مورد توجه قرار گیرند . ما استادیوم هاى زیادى در خیلى از نقاط ساخته ایم که بلااستفاده است اما در رشت و انزلى که تیم هاى فعالى دارند ، چنین چیزى نیست و امیدوارم مورد توجه قرار گیرند .

دست نشان در ادامه ی این نشست با اشاره به شرایط تیمش گفت : ما متاسفانه در این بازى چند بازیکن کلیدى مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم . على فاطمى ، مهیار نورى ، پوریا غلامى و مصدومان دیگر باعث آسیب هاى تیم ما شده و امیدوارم هر چه زودتر با تیم کامل مهیا شویم . حسین شنانی و حسین قنبرى دو بازیکنى بودند که به خاطر مشکلات خانوادگى و فنى خواهان جدایى بودند و البته با مساعدت باشگاه و همفکرى صورت گرفته ، ماندنى شدند تا با افتخار براى پیراهن ملوان بازى کنند .

سرمربى ملوان در واکنش به ستایش خبرنگارى بابت رفتار حرفه یى اش در حضور در نشست خبرى دربى برخلاف گذشته ، گفت : من همیشه گفتم و باز هم مى گویم ، مردم گیلان از نظر احساسى و رفتارى با من که چه دوران بازیگرى و مربی گرى ام بالاترین محبت را داشته اند و من هم وظیفه ام است سر تعظیم فرو بیاورم . هیچ وقت مرا رو به روى مردم گیلان ، چه رشت و چه انزلى نخواهید دید و همیشه این اخلاق را رعایت می کنم .

وى در واکنش به سیاست و برنامه ی ملوان در جام حذفى گفت : روز گذشته در نشستى در خصوص رفع مشکلات و برنامه ریزى آینده صحبت کردیم . جناب دکتر دنیامالى نیز روز گذشته در تمرین حضور یافتند و با بازیکنان صحبت کردند و خواسته ی مردم انزلى که یک رقابت مردانه و پرشور بود را اعلام کردند و بازیکنان با تمام توان در زمین تلاش مى کنند و ما مى دانیم هم رشت و هم انزلى کار سختى دارند . ملوان کار سختى براى حضور در لیگ برتر دارد و سپیدرود هم براى تثبیت جایگاهش . این حق مردم رشت و انزلى است که مورد حمایت قرار گیرند و جام حذفى نباید خدشه یى به این رابطه وارد کند . ما به دنبال یک فوتبال شرافتمندانه هستیم .

سرمربى ملوان در واکنش به این که گفته شده ، در این بازى از بازیکنان امید سود خواهد برد ، گفت : اصلاً چنین چیزى نیست و این زاییده ی ذهن یکى از خبرگزارى هاست . من در مصاحبه ام گفتم ، یک پیشنهاد به باشگاه دادم و اصلاً درباره ی آن حرف نزدم اما آنجا نوشتند که به مدیران باشگاه گفته ام با بازیکنان امید بروم و حرفى که فراز کمالوند در خصوص تیم خودش گفت را به ما هم تعمیم دادند ! ما به باشگاه احترام مى گذاریم ؛ خصوصاً هواداران خودمان و با تمام قوا برابر سپیدرود قرار خواهیم گرفت . من با افتخار در ملوان کار مى کنم و تمام توانم را براى موفقیت خواهم گذاشت .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها