دروازه بان سپیدرود : شرایط ملوان بهتر از ماست

دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکید کرد ، انتظار نداشته‌اند در مرحله ی نخست جام حذفی با ملوان بندرانزلی روبه‌رو شوند ،‌ اما از این اتفاق استقبال می‌کنند .

سیدمحمد حسینی در خصوص دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در چارچوب مرحله ی یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال اظهار داشت : الان تیم‌های لیگ یکی در کوران رقابت‌ها هستند ، اما ما دو هفته است که به دلیل تعطیلی لیگ برتر در مسابقات حضور نداریم . به نظرم شرایط ملوان اکنون به لحاظ تیمی بهتر از ماست . ما دو سه بازی تدارکاتی در این تعطیلات انجام داده‌ایم ،‌ اما از آمادگی دو هفته ی پیش فاصله گرفته‌ایم .

وی ادامه داد : در هرصورت این بازی دربی است و مردم انتظار دارند تا ما در این مسابقه پیروز شویم . تمرینات پرفشاری را در این مدت انجام داده‌ایم و همه چیز آماده است تا یک بازی خوب را مقابل ملوان انجام دهیم .

دروازه‌بان تیم  سپیدرود رشت در مورد حاشیه‌هایی که همواره در دربی استان گیلان وجود داشته است ، گفت : آخرین دربی دو تیم در فصل گذشته کم‌ترین حاشیه را داشت . در هر صورت دربی شرایط خاص خودش را دارد و از حساسیت‌های بالایی بین مردم برخوردار است . هر چه قدر ما و عوامل برگزاری بتوانیم این حساسیت‌ها را نزد مردم کم تر کنیم ،‌ شاهد حاشیه‌های کم تری در بازی خواهیم بود .

حسینی در پاسخ به این پرسش که « آیا تیم سپیدرود حضور در جام حذفی را جدی می‌گیرد یا خیر ؟ » ، عنوان کرد : اگر نمی‌خواستیم این مسابقات را جدی بگیریم ، اصلاً در رقابت‌ها شرکت نمی‌کردیم . همین که در این مسابقات هستیم ، یعنی نیم نگاهی به مراحل بالایی مسابقات داریم . جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هزار اتفاق غیرمنتظره در آن می‌افتد . فقط ما فکر نمی‌کردیم در اولین بازی به ملوان بخوریم که از این موضوع هم استقبال می‌کنیم .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها