عزم جزم شمالی‌ها برای لیگ برتری شدن

سه تیم شمالی حاضر در لیگ دسته اول موفق شدند در هفته ی اول بازی ها به 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن دست پیدا کنند .

هفته ی اول بازی های لیگ یک از روز گذشته آغاز شد و تیم های حاضر در این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و در این میان سه تیم شمالی حاضر در این رقابت ها نیز به میدان رفتند و توانستند به دو پیروزی و یک تساوی دست پیدا کنند . نکته ی جالب در رابطه با این تیم ها این که هر سه تیم کادرفنی خود را تغییر داده و در لیگ پیش رو با سرمربیان جدید به بازی می پردازند . 

ملوانان در اولین بازی خود در انزلی از تیم برق نوین شیراز پذیرایی کردند و توانستند با نادر دست نشان به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند ، آن ها در این بازی با یک گل به برتری دست پیدا کردند تا آغاز مناسبی برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشند . ملوانی ها سال گذشته نیز راهی تا لیگ برتری شدن نداشتند اما در دو هفته ی پایانی قافیه را باختند تا امسال نیز در لیگ یک به سر ببرند . 

نساجی قایمشهر اما تنها تیم شمالی بود که اولین دیدار خود را بیرون از خانه برگزار کرد ، آن ها در این بازی توانستند مقابل تیم ایرانجوان بوشهر قرار بگیرند و به پیروزی مشابه ی یک بر صفر دست پیدا کنند تا مازندرانی ها به همراه مهدی پاشازاده به اولین سه امتیاز خود دست پیدا کنند ، از نساجی به عنوان یکی از شانس های اصلی حضور در لیگ برتر نام می برند و باید دید آن ها در ادامه چه خواهند کرد . 

blank

خونه به خونه ی بابل نیز تنها تیم شمالی حاضر در لیگ دسته اول بود که نتوانست به برد برسد ، آن ها در خانه اولین دیدار خود را برگزار کردند و برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسیدند ، بابلی ها که فصل گذشته نیز منتهای تلاش خود را برای رسیدن به لیگ برتر انجام دادند ، در نهایت از صعود بازماندند تا در لیگ پیش رو یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران بیازمایند .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها