تقابل چادرملوی اردکان و داماش گیلان ؛ جدال بین صعود و سقوط

یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته ی لیگ یک فوتبال ایران را تیم‌های داماش و چادرملوی در رشت برگزارخواهندکرد .

بیست و هفتمین هفته از لیگ آزادگان ایران روز گذشته (یکشنبه ۲۶ فرودین) آغازشد ؛ و یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته را تیم‌های داماش گیلان و چادرملوی اردکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت انجام می‌دهند .

 تقابل بین نماینده ی اردکان و گیلان ، دو تیم بالا و پایین جدول ، در این هفته می‌تواند نقش تعیین کننده در صعود یا سقوط آن ها از لیگ یک را داشته باشد .

رقابت نزدیک و شانه به شانه ی سه تیم چادرملوی اردکان ، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان ، حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ در بالای جدول برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم و قطعی کردن صعودشان به لیگ برتر را دوچندان کرده‌ است ؛ و همین حساسیت در انتهای جدول نیز بین تیم های داماش گیلان ، شاهین بندرعامری و خوشه طلایی برای بقا در لیگ وجوددارد .  

شکست در این بازی برای شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که رویای لیگ برتری شدن را درسردارند و فاصله ی آن‌ها تا تحقق چنین آرزویی تنها هشت هفته است ، اصلاً خوشایندنیست .  

اما در آن سوی میدان یاران «نظر محمدی» در داماش با توجه به خطر سقوط چیزی برای از دست دادن ندارند ؛ و تمام تلاش شان را برای خروج از منطقه ی بحران و بقا در لیگ با پیروزی مقابل چادرملوی رده دومی خواهندکرد .

چادرملو با کسب ۱۷ پیروزی از ۲۶ بازی و با احتساب ۵۵ امتیاز در رده ی دوم جدول و داماش گیلان با کسب تنها ۴ برد از همین تعداد بازی و با احتساب ۱۹ امتیاز در رده ی هفدهم جدول قراردارد ؛ اعداد و ارقامی که نمایانگر کیفیت بسیار پایین‌تر داماش به چادرملو است ؛ و داماشی‌ها باید در بازی امروز به حضور تماشاگران شان و اتفاقات پیش بینی نشده این بازی دلخوش باشند .

این دو تیم در بازی دور رفت خود در ورزشگاه نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند ؛ که نتیجه ی این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر چادرملو همراه بود .  

قضاوت داور لیگ برتری برای بازی سرنوشت‌ساز لیگ یک

حساسیت این دیدار موجب شده تا کمیته ی داوران فدراسیون فوتبال هم یک داور لیگ برتری را برای این بازی انتخاب کند .

علی صفایی که در هفته ی بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دیدار تیم‌های هوادار و استقلال تهران را برعهده داشت ، این بازی را سوت می‌زند .

همچنین علی‌اکبر نوری و علی فراهانی نیز که در لیگ برتر کمک داور هستند علی صفایی را همراهی می‌کنند .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها