تیم فوتبال داماش در رشت مس شهربابک را شکست داد

در ادامه ی رقابت های فوتبال لیگ یک کشور تیم داماش گیلان در رشت مقابل مس شهربابک به برتری رسید .

تیم های فوتبال داماش و مس شهربابک چهارشنبه شب در هفته ی بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه های کشور در ورزشگاه شهیدعضدی رشت مقابل هم قرارگرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه ی ۲ بر یک حریفش را شکست داد .

در نیمه ی نخست تیم فوتبال داماش چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد که هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد اما تیم مس شهربابک در دقیقه ی ۴۰ و در یک ضدحمله و روی اشتباه بازیکنان داماش به گل برتری رسید تا این نیمه به سود مس شهربابک خاتمه یابد .

اما در نیمه ی دوم داماشی ها با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط کاملی داشتند و در دقیقه ی ۴۸ میرهادی میرجوان با یک ضربه ی سر گل مساوی را به ثمررساند و در دقیقه ی ۹۰ نیز رضا زاهدتبار که در نیمه ی دوم به میدان آمده بود با یک ضربه ی زیبا گل دوم و برتری داماش را به ثمر رساند .

قضاوت این مسابقه را بهمن ممشلی با کمک های بابک خسروی و محمد حیدری برعهده داشتند که حسین اسماعیلی به عنوان داور چهارم و جمشید دانشمهر به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی بودند .

تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار با ترکیب سعید ابراهیم پور , محمد رستمی , سعید دلاور , حسین خیری , بلال میرزاعلی , میرهادی میرجوان , پژمان نجات , سیامک علیزاده , سعید طالبی , داریوش بخت و حسین ابراهیمی مقابل مس شهربابک قرارگرفت .

همچنین تیم فوتبال مس شهربابک با ترکیب محمد مسلمی پور , حمید گلزاری , جواد پورعوض , علی دهقان , امین عباسی , دانیال ماهینی , امیرحسین یحیی زاده , حسین بهرامی , علیرضا ولی زاده و امید پورقنبری رو در روی داماش قرارگرفت .

تا پایان هفته ی بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود , تیم مس شهربابک با کسب ۳۰ امتیاز در مکان یازدهم و داماش گیلان با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه ی شانزدهم جدول رده بندی قراردارند .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها