پیروزیِ ارزشمندِ گلِ ریحان در دقیقه ی 1+90

گلِ ریحان در بازیِ پیشین و در برابرِ بادران به خوبی نشان داد اگر چه شانس زیادی برای ماندن در جمعِ تیم های لیگِ یکی ندارد اما براحتی شکست نخواهدخورد .

بازی این تیم در برابر ملوان ابتدا با گل تیم مهمان همراه بود . مهیار زحمتکش از روی نقطه ی پنالتی ملوان را به گل رساند و نیمه ی اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید . گل ریحان در همان دقایق آغازین نیمه ی دوم توسط سعید حلافی بازی را به تساوی کشاند . مهاجمی که در تیم پرسپولیس هم سابقه ی بازی دارد . روی یک ارسال از جناح چپ سعید حلافی روی تیر دو توپ را قطع کرد و بازی به تساوی کشیده شد .

ملوان برای این که به جمع مدعیان نزدیک می شد باید سه امتیاز این بازی را به دست می آورد . به همین خاطر در ادامه ی مسیر ملوان حملاتی را برای رسیدن به گل دوم تدارک دید اما  این حملات ثمر بخش نبود . ضمن این که گل ریحان هم با آسودگی خاطر به بازی رو به جلوی خود ادامه داد تا این که در دقایق پایانی بازی به گل برتری رسید . این گل در دقیقه ی 1+90 توسط عادل سرشار به ثمررسید .

گل ریحان با این پیروزی  ارزشمند 18 امتیازی شد و هم چنان در قعر جدول یکی از سه گزینه ی سقوط به دسته ی دوم به حساب می آید . ملوان هم با این شکست 33 امتیازی باقی ماند و کار خود را برای صعود به لیگ برتر بسیار سخت کرد .

اینجا باید به بازی جوانمردانه ی تیم گل ریحان اشاره کنیم . این تیم که در بازی با استقلال ملاثانی حاضر نشد انصافاً در دو هفته ی اخیر هم در برابر بادران و هم در برابر ملوان جوانمردانه بازی کرد تا حقی از تیمی تضییع نشود و از این تیم انتظار می رود در هفته های باقی مانده هم با همه ی توان در برابر حریفان حاضر شود ، حتی اگر شانس های بقای این تیم اندک باشد . هر چند وقوع هر اتفاقی در فوتبال محتمل به نظر می رسد و گل ریحان روی کاغذ هنوز شانس بقا دارد . به خصوص با این پیروزی یی که به دست آورد .

 

 

"ورزش سه"

 

 

 

0 replies on “پیروزیِ ارزشمندِ گلِ ریحان در دقیقه ی 1+90”

  • احسان
    1 خرداد 1400 at 2:32 ب.ظ

    هزاران افسوس و دریغ که ملوان مجبور به بازی در لیگ و با تیم هایی از نوع گل ریحان با اون فوتبال کثیف و چندش آور شده !؟ – 50 دقیقه از زمان بازی به تمارض های بچگانه دروازه بان و بازیکنان گل ریحان سپری شد ! ضمن این که با این شرط بندی های کثیف و زد و بندهای بیرون زمین ، آرزوی یک فوتبال واقعی به دل تماشاگران گذاشته شده ! – ظاهراً چنان از خجالت داوران بازی در آمده بودند که ایشان عنان از کف داده و آفساید به اون تابلویی رو به خصوص در گل دوم گل ریحان که بازیکن در موقعیت افساید به بازیکن در افساید پاس گل می ده (کاری که حتی فوتبالیست تیم نونهالان هم به خاطر خطا بودن از انجامش پرهیز و شرم داره !) را ندید می گیرند ! شرم بر شما باد که آبروی شرافت و جوانمردی را برده اید ! ! نمایش چنان ماهرانه اجرا شد تا خبرنگار بی طرف ورزش 3 هم تیتر بزنه ” پیروزی ارزشمند کل ریحان ” !

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها