زارع : شخصیتِ تیمی به بازیکنان و تیم برگشته است

سرمربیِ ملوانِ بندرانزلی گفت : خیلی خوشحال هستم که در 8 بازی اخیر تنها متمحلِ یک شکست شده ایم و این نشان می دهد که شخصیتِ تیمی به بازیکنان و تیم برگشته است .

مازیار زارع پس از برتری تیمش در دربی گیلان برابر چوکای تالش اظهار داشت : بابت این برد به مردم انزلی تبریک و به تیم چوکا و مردم تالش خسته نباشید می گویم ، امیدوارم که چوکا در ادامه ی راه موفق باشد . امروز با توجه به شرایط زمین و این که پس از چند هفته استراحت اولین مسابقه ی رسمی را برگزار کردیم بازی خیلی قشنگی را شاهد نبودیم .

زارع ادامه داد : بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته ایم که این بازیکنان نیاز به زمان دارند که هماهنگ تر شوند . در مجموع خیلی خوشحال هستم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم .

سرمربی ملوان افزود : نیمه ی اول خیلی خوب کار کردیم ، در نیمه ی دوم نیز اگر دقت و از خود گذشتگی می کردیم ، می توانستیم روی ضدحملات به گل های بیشتری برسیم .

وی در مورد استفاده از بازیکنان پایه در تیم بزرگسالان گفت : می توانید از مربیان تیم های پایه بپرسید اگر وقت داشته باشم به تمرینات و مسابقات تیم های پایه سر می زنم و خیلی دوست دارم که از بازیکنان پایه در تیم بزرگسالان استفاده کنم . در بین بازیکنان پایه بازیکنانی هستند که لیاقت دارند آرام آرام خودشان را به تیم بزرگسالان برسانند .

زارع اضافه کرد : خانواده ی بازیکنان پایه باید شرایطی فراهم کنند تا آن ها در مسیری بروند که به پیشرفت شان کمک شود .

سرمربی ملوان بیان داشت : تمام تمرکز من برای هر بازی یی است که پیش رو داریم . از الان به فکر بازی رایکای بابل هستم . خیلی خوشحال هستم که در 8 بازی اخیر تنها متمحل یک شکست شده ایم و این نشان می دهد که شخصیت تیمی به بازیکنان و تیم برگشته است .

زارع ادامه داد : طرز تفکر من این است که باید بازی به بازی پیش برویم ، دوست ندارم درباره ی آینده که نمی دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ، صحبت کنم و دوست دارم در مورد حال صحبت کنیم .

او گفت : کل ایران دوست دارد ملوان در لیگ برتر باشد ، این آرزوی همه ی انزلی چی ها است ، از همین رو تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین اتفاقات برای ملوان بیفتد ، مطمئناً پاپس نمی کشیم و تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد .

سرمربی ملوان در خصوص شرایط زمین ورزشگاه تختی انزلی اظهار داشت : خواهش می کنم به وضعیت زمین ورزشگاه تختی انزلی رسیدگی کنند . یک سری اتفاقات در این چند روز افتاده است که قصد ندارم با بازگو کردن آن ها اختلافاتی بین مسوولان ایجاد کنم . لیاقت ملوان بازی در این زمین نیست . همه ی ارگان های مسوول می توانند با تلاش و همکاری شرایط زمین را بهبود ببخشند .

 

"دی اسپورت"

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها