زارع : حق رافخایی نبود که به آن شکل از فوتبال خداحافظی کند

سرمربی تیمِ فوتبالِ ملوانِ بندرانزلی می گوید ، چون می دانستم که جلال رافخایی می تواند به ملوان کمک کند ، در نهایت به این جمع بندی رسیدم که وی به عنوان بازیکن در تیم و زمین مسابقه حضور داشته باشد .

مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت : مهم سه امتیاز بود که خدا را شکر توانستیم آن را کسب کنیم . پس از نتایج نامطلوبی که در هفته های اخیر کسب کردیم روندمان در دو الی سه هفته ی گذشته بهتر شده است . به این برد نیاز داشتیم تا روحیه ی به دست آمده ی بازیکنان را دو چندان کند .

زارع ادامه داد : خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم جا دارد به تیم خوب پارس جنوبی تبریک بگویم ، چرا که تیم بسیار خوب و فنی است که در این دیدار بازی محکم و مقتدرانهیی را ارایه داد که این موضوع نیز سبب شده بود کار ما در مقابل این تیم سخت شود .

سرمربی ملوان افزود : بازیکنانم در این دیدار مخصوصاً نیمه ی دوم دویدند و تلاش کردند و زحمت کشیدند ؛ جا دارد از بازیکنان ذخیره که در نیمه ی دوم به میدان آمدند و روند بازی را تغییر دادند و از همکارانم در کادرفنی که مشاوره خوبی در زمینه ی تعویض ها به من دادند ، تشکر کنم . با هم‌فکری اعضای کادر توانستیم تعویض های خوبی را انجام دهیم که در روند نتیجه گیری‌مان بسیار تاثیرگذاربود .

وی در خصوص اضافه شدن سیدجلال رافخایی به جمع بازیکنان ملوان بیان داشت : اگر یادتان باشد دو یا سه سال پیش گفته بودم که حق رافخایی نیست که به این شکل از فوتبال خداحافظی کند . می دانستم که می تواند به ملوان کمک کند ، در نهایت به این جمع بندی رسیدم که وی به عنوان بازیکن در تیم و زمین مسابقه حضور داشته باشد ، چرا که بعضی مواقع می تواند به عنوان یک بزرگ تر در داخل زمین خیلی به تیم ملوان کمک کند .

زارع ادامه داد : با وجود حضور تعدادی بازیکن بومی و باتجربه در تیم فکر می کنم حضور وی در تیم و زمین به بازیکنان از لحاظ توان روحی و ذهنی کمک می کند ، هر چند که تا رسیدن به شرایط ایده آل خود و همان جلال بهتر و قوی قبلی فاصله ی زیادی دارد . او وقتی تعویض شد و به زمین آمد در کنار سایر بازیکنان اصلی و ذخیره یی که اضافه شده بودند به ما کمک کرد تا بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم .

سرمربی ملوان اضافه کرد : مردم انزلی از حضور رافخایی در تیم ملوان حمایت کنند ، چرا که مطمئن هستم در ادامه ی راه به ما کمک می کند .

وی در خصوص این که از بازیکنان بومی در تیم ملوان استفاده خواهد کرد ، گفت : من خودم از تیم جوانان ملوان به تیم بزرگسالان اضافه شدم و در حال حاضر بازیکنان جوان را به تمرین بزرگسالان دعوت می کنم تا جو تمرین در تیم بزرگسالان را دیده و تجربه کنند . خودم اولین سالی که به تمرین بزرگسالان اضافه شدم ، درگیری هایی حین تمرین برای تصاحب توپ بود که من خودم جا خوردم ولی با این وجود شرایط تمرینی با تیم بزرگسالان را تجربه کردم و الان هم همین طور است ، بازیکنان جوان را دعوت می کنم تا تمرین در کنار بازیکنان بزرگسال را تجربه کنند ، نمی خواهم استعدادهای آن ها بسوزد به همین دلیل بدون شک از وجود آن ها استفاده خواهم کرد ولی باید زمان مناسبش برسد . مطمئن هستم که ملوان در آینده از آن بازیکنان جوان و پایه ی خود خواهدبود .

زارع در پاسخ به این پرسش که دلیل جدایی اردشیر پورنعمت از تیم ملوان چه بود ، گفت : از روزی که پس از استعفا به تمرینات بازگشتم ایشان سر تمرینات نیامدند ، من منتظر ایشان بودم که بیایند و آنالیز تیم ها را در اختیارم قرار دهد اما با این وجود دلیل جدایی ایشان را نمی دانم . چون نیامدند من هم مجبور هستم به فکر کس دیگری باشم و برای ایشان هر کجا هستند آرزوی موفقیت دارم .

 

 

"دی اسپورت"

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها