پژمان نوری : مازیار زارع مناسب ترین فرد برای هدایتِ ملوان است

نوری : معتقد هستیم هیچ فرد دیگری به اندازه ی ایشان از بازیکنان تیم شناخت ندارد و لذا مناسب ترین شخص برای هدایت تیم بزرگسالان ملوان خود ایشان هستند .

به گزارش “سپید نیوز” از رسانه ی رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی ، پژمان نوری مدیرعامل و سخنگوی هیات مدیره ی باشگاه ملوان با تاکید بر این که تلاش همه ی نفرات باشگاه ، در جهت رسیدن ملوان به جایگاهی در خور شان خود و جلب رضایت هواداران پُرشور آن است ، گفت : شرایط باشگاه ملوان در سال های گذشته بر کسی پوشیده نیست اما خوشبختانه با زحمات بی چشمداشت عده یی از عاشقان ملوان و حمایت های اعضای مجمع و هیات مدیره ی محترم ، بالاخص جناب آقای مهندس پوررشید – که جا دارد از طرف همه ی هواداران ملوان از ایشان صمیمانه تشکر کنم – این فصل را در شرایط مناسبی آغاز و خوشبختانه در ابتدا نیز نتایج خوبی کسب کردیم . شاید به همین دلیل بود که انتظارات از تیم ما بالا رفت . البته من به همه ی هواداران ملوان حق می دهم که از ما انتظاری در حد نام بزرگ و سابقه ی پُرافتخار ملوان داشته باشند ؛ اما در فوتبال فراز و فرود امری طبیعی است و گاهی به علل مختلف نتیجه گیری مطلوب حاصل نمی شود . به همین دلیل بعد از مسابقه با نود ارومیه آقای زارع تصمیم گرفتند در جهت منافع ملوان ، دست مدیریت باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارند .
خوشبختانه ما در هیات مدیره ی ملوان بر سر این موضوع که یکی از فاکتورهای موفقیت – به ویژه در فوتبال – ثبات می باشد ، اتفاق نظر داریم . ما در نشست خبری پیش فصل نیز خدمت هواداران مان گفتیم که هدف گذاری ما در این فصل ارتقای سطح کیفی و فنی تیم می باشد و تمام تلاش مجموعه ی باشگاه و کادرفنی در همین راستا بوده و از هیچ تلاشی برای ارایه ی بهترین عملکردمان کوتاهی نخواهیم کرد .
ضمن این که معتقد هستیم هیچ فرد دیگری به اندازه ی ایشان از بازیکنان تیم شناخت ندارد و لذا مناسب ترین شخص برای هدایت تیم بزرگسالان ملوان خود ایشان هستند . به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن حمایت از ادامه ی فعالیت ایشان به عنوان سرمربی ، طی روزهای آینده جلساتی را با حضور ایشان برای شناسایی نقاط ضعف تیم برگزار کرده و در فرصت پیش روی نیم فصل ، برای رفع این ضعف ها اقدام نماییم تا ان شاا… در ادامه ی لیگ بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم .
خواهشی که از همه ی هواداران و دوستداران ملوان دارم این است که با درس گرفتن از تجربیات سال های گذشته ، به مربیان مان فرصت کافی جهت پیاده کردن افکار تاکتیکی شان را بدهیم . همه ی ما به یاد داریم که ملوان در دوران اوج و پُرافتخار گذشته زبانزد ثبات نیمکت در میان تیم های کشورمان بوده و در چهار دهه ی اول عمر خود تنها چهار مربی را بر روی نیمکت دیده بود .

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها