قدیربحری : تماشاگران ملوان و سپیدرود صحنه‌های زشتی را رقم زدند

سرمربی تیم فوتبال امید ملوان گفت : فحاشی و توهین در ورزشگاه تختی انزلی از جانب تماشاگران هر دو تیم ملوان و سپیدرود بود .

محمد قدیربحری در مورد حاشیه‌های دیدار دو تیم ملوان و سپیدرود رشت در مرحله ی یک شانزدهم جام حذفی گفت : همیشه معتقدم که فوتبال از بین می‌رود اما این رفاقت‌ها هستند که باقی می‌مانند . کُری خواندن برای تیم حریف می‌تواند به جذابیت و زیبایی مسابقه کمک کند اما توهین و بی‌احترامی نامش کُری‌خوانی نیست . هر دو تیم متعلق به استان گیلان هستند و باید فرهنگ بالای خود را به نمایش بگذارند ، اگر هم نوجوانی در ورزشگاه اشتباه می‌کند ، این بزرگ ترها هستند که او را راهنمایی و نصیحت کنند .

مربی ملوان تصریح کرد : فحاشی در ورزشگاه نامش کُری‌خوانی نیست ، همه ی ما خانواده و ناموس داریم ، نباید به جای کُری‌خوانی به یکدیگر توهین و فحاشی کنیم .

قدیربحری در مورد این که مقصر این ماجرا چه کسی بود ، گفت : من نمی‌توانم بگویم مقصر چه کسی بود اما این اتفاقات ناخوشایند از جانب هواداران دو تیم رقم خورد . شاید مامورانی که در ورزشگاه بودند وظایف شان را درست انجام ندادند اما به نظر من هر یک از تماشاگران می‌توانند در نقش یک مامور انتظامی حاضر باشند و مانع بروز چنین اتفاقات زشتی شوند ، حالا اگر ملوان و سپیدرود را به خاطر این اتفاقات محروم کنند آیا کسی سودی می‌برد ؟ دو باشگاه ملوان و سپیدرود از محرومیت و جریمه ی مالی به خاطر رفتار تماشاگران شان سودی خواهند برد ؟ پس نباید چنین رفتارهایی را در ورزشگاه شاهد باشیم .

قدیربحری با اشاره به بازی در زمان خودش گفت : من زمانی در ملوان بازی می‌کردم ، آن زمان هم گاهی اوقات جو ورزشگاه ملتهب می‌شد اما هیچ وقت از فحاشی در ورزشگاه خبری نبود ، نهایت بی‌احترامی «هو» کردن بود ، حتی یادم می‌آید در یک بازی یک تماشاگر به من فحاشی کرد که ۱۰ تماشاگر تیم رقیب به او ایراد گرفتند که چرا فحاشی می‌کند اما اکنون چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد ، حتی شاهد این هستیم که بعد از پایان مسابقه شماری از تماشاگران لخت و عریان در شهر راهپیمایی می‌کنند ، شاید این رفتار زننده را هم بتوان حذف کرد اما فحاشی در ورزشگاه را به هیچ عنوان نمی‌توان حذف کرد .

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها