پشت پرده ی ملاقات جهانبخش با پروفسور سمیعی

تنها ساعاتی پس از آن که علیرضا جهانبخش برای آلکمار گلزنی کرد و شادی گل انجام نداد و اعلام شد این حرکت برای همدردی با قربانبان فاجعه ی تروریستی حله و سانحه ی قطار در حوالی سمنان بوده ، ابتدا شایعه شد جهانبخش به دلیل دلخوری از نیمکت نشینی شادی نکرده اما سرمربی آلکمار در گفت و گو با رسانه‌های هلند این شایعه را تکذیب کرد .

سرمربی آلکمار در گفت و گو با رسانه‌های هلند این شایعه را تکذیب کرد و گفت : « علیرضا این روزها مشکل شخصی دارد و در زندگی خصوصی‌اش مشکلی پیش آمده و با هم حرف زدیم و به این تصمیم رسیدیم که او در این بازی استراحت کند و دقایق کم تری به میدان برود . برای او خوشحالم که گل زد و حالش بهتر شد » .

از همین لحظه برخی رسانه‌ها به تکاپو افتادند از مشکل علیرضا سر در بیاورند و در این میان شایعه شد علیرضا درگیر یک ماجرای عشقی شده است اما آن هایی که جهانبخش را می‌شناسند و از تفکر حرفه‌یی او خبر دارند ، این شایعه را باور نکردند تا این که علیرضا دقایقی پیش در فضای مجازی عکس خودش با پروفسور سمیعی پزشک حاذق ایرانی مقیم آلمان را به اشتراک گذاشت و ناخواسته از مشکل شخصی خود که این روزها اعصاب او را به هم ریخته و باعث شده حتی هنگام تمرین و بازی هم گریه کند ، پرده برداشت .

یکی از عزیزان علیرضا جهانبخش به بیماری سختی مبتلا شده و علیرضا به هین دلیل ناراحت و غمگین است . جهانبخش برای نجات این شخص که از عزیزان اوست ، به دیدار پروفسور سمیعی رفته و انگار این پزشک حاذق ایرانی با حرف هایش او را امیدوار کرده است .

یادآور می شود که جهانبخش با هماهنگی فن دن بروم ، سرمربی آلکمار ، سفری به آلمان داشت و قرار است به زودی آن عضو خانواده ی علیرضا که نیاز به درمان فوری دارد ، به آلمان اعزام شود . البته قرار نیست این خبر به صورت رسمی منتشر شود و علیرضا تلاش می کند موضوع را از رسانه ها مخفی نگه دارد .

"وبسایت نود ، به نقل از میزان"

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها