لیگ ملت‌های اروپا ؛

جشواره ی گل هلندی‌ها مقابل بوسنی ؛ در شبی که ژرمن‌ها نسخه ی مجارستان را پیچیدند

در هفته ی نخست لیگ ملت‌های اروپا از گروه C تیم‌های آلمان و هلند موفق شدند حریفان خود را شکست دهند .

هفته ی نخست لیگ ملت‌های اروپا از گروه C ، با برگزاری ۲ دیدار همزمان در قاره ی سبز پیگیری شد .

از گروه C این رقابت‌های تیم ملی آلمان در ورزشگاه مرکور اسپیل آرنا با قضاوت کلمن تورپین میزبان مجارستان بود که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر صفر آلمان به پایان رسید .

در نیمه ی اول در دقیقه ی ۲۷ فلورین ویرتز هافبک ژرمن‌ها با سانتری که انجام داد توپ را جمال موسیالا رساند و این بازیکن با یک بغل پا توپ را به نیکلاس فولکروگ داد و این مهاجم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و نیمه ی اول شاگردان یولیان ناگلزمان با بُرد به رختکن رفتند .

در نیمه ی دوم در دقیقه ی ۵۸ پس از لو رفتن توپ توسط بازیکنان مجارستان جمال موسیالا ستاره ی بایرن‌مونیخ با فرار از پشت خط دفاع حریف موفق شد برای بار دوم دروازه ی تیم مجارستان را بازکند و در دقیقه ی ۶۶ موسیلا با پاس زیبای که به ویترس داد این هافبک ژرمن‌ها توانست در محوطه ی ۱۸ قدم با یک بغل پای زیبا دروازه ی پیتر گولاچی را بازکند . در دقیقه ی ۷۷ باز هم موسیلا که نقش پُررنگی در گل‌زنی آلمان داشت و با پاس او پالکساندر پاولوویچ بازیکن تعویضی موفق شد گل چهارم ژرمن‌ها را به ثمر برساند . در دقیقه ی ۸۱ کای هاورتز هافبک آلمانی موفق شد از روی نقطه ی پنالتی دروازه ی تیم مجارستان را باز کند و در نهایت این دیدار با برتری ژرمن‌ها به پایان رسید .

تیم فوتبال آلمان با پیروزی ۵ بر صفر مقابل مجارستان و گل نخورده در این دیدار در صدر گروه C قرارگرفت .

جشواره گل هلندی‌ها مقابل بوسنی؛ در شبی که ژرمن‌ها نسخه مجارستان را پیچیدند

در دیگر دیدار همزمان در گروه C تیم ملی فوتبال هلند در ورزشگاه فیلیپس استادیوم با قضاوت دوناتاس رومساس میزبان بوسنی بود که هلند توانست با برتری ۵ بر دو بوسنی را شکست بدهد .

در نیمه ی اول در دقیقه ی ۱۳ ژاوی سیمونز با شوتی که به سمت دروازه می‌زند و پس از برخورد با مدافعان حریف ، توپ به جاشوآ زیرکزی می‌رسد و این مهاجم با ضربه ی سر آرام توپ را به آرامی روانه ی کنج دروازه می‌کند . اما این پایان کار نبود و در دقیقه ی ۲۷ ارمدین دمیروویچ با یک شوت توانست دروازه ی تیم هلند را بازکند و بازی را به تساوی بکشاند . سپس در ثانیه‌های پایانی نیمه ی اول ۴۵+۲ تیجانی ریندرز با یک بغل پای زیبا توانست برای دومین بار دروازه ی نیکولا واسیلی را باز کند و لاله‌های نارنجی نیمه ی اول را با بُرد به رختکن رفتند .

در نیمه ی دوم در دقیقه ی ۵۶ تیجانی ریندرز با یک بغل پای زیبا توانست پاس به کودی خاکپو برساند و این ستاره ی لیورپول هم توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و در ادامه ادین ژکو مهاجم سرشناس بوسنیایی توانست یکی از گل‌های خورده ی تیمش را جبران کند و تفاضل گل دیدار را به عدد یک برساند . در دقیقه ی ۸۸ ووت وخهورست با یک شوت بسیار محکم توانست دروازه ی تیم بونسی را برای بار پنجم بازکند و اما این پایان کار نبود و لاله‌های نارجی در ثانیه‌های آخر بازی هم برای بار پنجم توانستند توسط ژاوی سیمونز گل پنجم را به ثمر برسانند و در نهایت این دیدار به برتری هلند به اتمام رسید .

هلند با این پیروزی در رده ی دوم گروه C ایستاد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها