کتک‌کاری و سنگ پرانی هواداران ملوان و سپیدرود !

هواداران دو تیم ملوان و سپیدرود رشت در اواخر مسابقه با یکدیگر به کتکاری و سنگ پرانی پرداختند !

محمد غلامی ، حسین ابراهیمی و محمد نزهتی سه بازیکن سپیدرود سابقه ی پوشیدن پیراهن تیم ملوان را داشته و با حضور در ترکیب اصلی تیم سپیدرود رشت جذابیتی دوچندان به الگیلانو داده‌اند ، ایمان صادقی و حسین شنانی دو بازیکن دیگری از سپیدرود هستند که سابقه ی پوشیدن پیراهن ملوان را داشته و در این بازی از روی نیمکت مسابقه را آغاز کرده‌اند .

در سوی مقابل در لیست هجده‌نفره ملوانان مهیار نوری سابقه ی پوشیدن پیراهن داماش گیلان را دارد و حافظ یعقوبی در لیگ دسته اول در سپیدرود رشت توپ زده است ، نوری بر روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشته و یعقوبی در ترکیب اصلی ملوان حضور دارد .

هواداران  ملوان در دقایقی از بازی با الفاظی تند ، لیدر یکی از سکوهای معروف تیم سپیدرود رشت را مورد خطاب قراردادند ، شایعاتی پیش از آغاز مسابقه مبنی بر ممنوع‌الورودی لیدر مذکور در فضای مجازی پیچیده شده بود که این مساله به درگیری لفظی نمایندگان دو شهر رشت و انزلی منجر شد ، شایعه‌یی که خیلی زود توسط مسوولان ذی‌ربط تکذیب شد .

بیش از 200 هوادار سپیدرود رشت که با اتوبوس‌های شهرداری رشت به ورزشگاه آمدند با در بسته مواجه شدند و ماموران انتظامی به دلیل تکمیل ظرفیت هواداران سپیدرود از ورود سرخ پوشان به ورزشگاه جلوگیری کردند .

ورزشگاه تختی انزلی فاقد اینترنت بوده و مسوولان ورزشگاه کم ترین امکانات خبررسانی را برای خبرنگاران فراهم نکرده‌اند ، صندلی‌های کثیف جایگاه خبرنگاران نیز نشان عدم استقبال خبرنگاران از این جایگاه را می‌دهد ، تعدادی از خبرنگاران ترجیح داده‌اند در سایر قسمت‌های ورزشگاه به خبررسانی مشغول شوند .

داور در دقیقه ی 30 مسابقه به دلیل گرمای بیش‌ازاندازه اعلام کولینگ بریک کرد و دو تیم به مدت یک دقیقه استراحت کردند .

خطای میلاد کمندانی در دقیقه ی 41 بر روی حسین ابراهیمی و کارت زرد بازیکن ملوان جرقه ی درگیری بین هواداران دو تیم شد ، هواداران دو تیم در این دقیقه از مسابقه به سنگ‌پرانی و پرتاب صندلی به یکدیگر پرداخته و جو ورزشگاه برای دقایقی ملتهب شد .

علی کریمی با حضور در مقابل سکوی هواداران سپیدرود رشت و سکوهایی از طرفداران ملوان که مشغول سنگ‌پرانی هستند سعی در تلطیف جو دارد ، اقدامی که با تخلیه ی بخشی از سکوی هواداران ملوان توسط ماموران نیروی انتظامی به افزایش درگیری منجر شد .

در وقت‌های اضافه مسابقه سنگی از سوی هواداران ملوان به سر داور اصابت کرد و سنگی دیگر باعث شکسته شدن سر عزتی کرامت هافبک سپیدرود شد ، علی کریمی در این دقیقه تیم را از زمین مسابقه بیرون کشید .

داور در نیمه ی اول مسابقه سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما به دلیل جو متشنج ورزشگاه و درگیری تماشاگران و این که علی کریمی تیم سپیدرود را از میدان بیرون کشید ، نیمه ی اول نیمه کاره باقی ماند .

یکی از تماشاگران سپیدرود را با آمبولانس به بیمارستان اعزام کردند .

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها