حاشیه های دیدار نساجی قایم شهر و ملوان بندرانزلی

تیم ملوان بندرانزلی در هفته ی ششم لیگ یک مقابل میزبان خود نساجی قایم شهر تن به شکست داد .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی ؛ تیم های نساجی قایم شهر و ملوان بندرانزلی عصر امروز یکشنبه دوم مهرماه در قایم شهر به مصاف هم رفتند .

در پایان بازی امروز این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه ی 2 بر یک بر حریف خود ملوان غلبه کند . حواشی این دیدار را در زیر می خوانید :

 * حدود دویست هوادار ملوان طی یک سفر طولانی خود را به قایم شهر رساندند .
 * دکتر احمد دنیامالی رییس هیات مدیره ی باشگاه ملوان قبل از شروع بازی با حضور در رختکن ملوان با بازیکنان و کادرفنی ملوان دیدار کرد .
 * غفور جهانی و ابوالفضل مزدستان دو تن از پیشکسوتان ملوان از نزدیک این دیدار را مشاهده کردند .
 * ملوان با لباس سفید و نساجی با لباس قرمز وارد میدان شدند .
 * ملوان در این دیدار برای اولین بار دروازبان خود را عوض کرد و از ابتدای بازی با علیرضا حیدری وارد میدان شد .
 * در دقیقه ی ۳۳ این دیدار هواداران ملوان و نساجی به یاد مرحوم مهرداد اولادی بازیکن قایم شهری ملوان باهم شعار اولادی روحت شاد را سردادند .
 * در دقیقه ی ۶۵ این دیدار در محوطه ی جریمه توپ مابین مقانلو و دروازبان نساجی قرار گرفت و مقانلو برای ضربه به توپ حرکت کرد که به دروازبان نساجی برخورد کرد و داور در عین ناباوری در حالی که توپ مابین دو بازیکن بود ، تصمیم به اخراج مستقیم بازیکن ملوان گرفت .
 * داور این مسابقه در دقیقه ی ۸۰ این مسابقه بعد از گل دوم نساجی اقدام به “کولینگ برک” کرد که با اعتراض نادر دست نشان مواجه شد ، چون کولینگ برک در دقیقه ی ۷۰ بازی باید اجرا می شد اما داور این دیدار در دقیقه ی ۸۰ این کار را انجام داد و موقعی که با اعتراض دست نشان مواجه شد ، تصمیم به اخراج دست نشان گرفت .
 * ملوان در این دیدار هم مثل چند بازی گذشته از ناحیه ی داوری ضربه خورد .

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها