نُه نكته از ليگ يك ؛ از مدافعان گلزن تا جنجال در انزلی

نكاتى خواندنى از هفته ى سوم ليگ دسته اول را در زير مى خوانيد .

گلزنى مدافعان

تيم نساجى مازندران در اين فصل از رقابت‌ها سه گل به ثمر رسانده كه هر سه گل روی ارسال از ضربات ايستگاهى و سرزنى مدافعان گلزن اين تيم مجتبى ممشلى ، مجتبى بيژن و مرتضى غلامعلى تبار بوده است .

بازى جنجالى

در ديدار ملوان انزلى – بادران تهران ، كادرفنى و بازيكنان بادران در چند نوبت به داورى اين ديدار به شدت معترض بودند كه در نهايت منجر به اخراج رضا ربيعى مربى ، محمد مولايى مربى بدنساز و عبدالكريم اسلامى و اكبر صغيرى بازيكنان تيم بادران گشت .

ميانگين دو گل براى هر بازى

در اين هفته شاهد به ثمر رسيدن 18 گل براى بازى‌ها بوديم كه ميانگين دو گل زده براى هر بازى به ثبت رسيده است .

ميهمانان موفق

تيم‌هاى نساجى مازندران ، نفت مسجدسليمان و مس كرمان با پيروزى‌هاى ارزشمند خارج از خانه در اين هفته ، ضمن كسب سه امتياز شيرين در رده‌هاى بالاى جدول قرار گرفتند .

صدرنشينى در دقيقه ی 90

شهردارى ماهشهر صدرنشين رقابت‌ها با گلى كه در دقيقه ی 90 به ثمر رساند ، ضمن تثبيت صدرنشينى خود به همراه نفت مسجدسليمان به سومين پيروزى متوالى خود دست يافت .

پنالتى هاى حساس

محمدمهدى نظرى با گلى كه از روى نقطه ی پنالتى به ثمر رساند ، فجرى‌ها را به اولين پيروزى فصل رساند . ايمان باصفا نيز گل اول ملوان را از روى نقطه ی پنالتى به ثمر رساند اما در دقيقه ی 96 براى دومين بار پشت ضربه ی پنالتى قرار گرفت و در مصاف با مهدى اسلامى دروازبان بادران ناموفق بود و پنالتى حساسى را از دست داد .

كسب نخستين پيروزى

تيم‌هاى خونه به خونه ی بابل ، شهردارى تبريز و فجرسپاسى شيراز اين هفته نخستين برد خانگى خود را جشن گرفتند تا به اولين سه امتياز فصل دست يابند .

تيم‌هاى بدون امتياز

با گذشت سه هفته از بازى‌ها هنوز تيم‌هاى ايران جوان بوشهر و راه آهن تهران هيچ امتيازى كسب نكردند تا همچنان بدون امتياز در قعر جدول بازى‌ها قرار بگيرند .

بدون گل زده و خورده

با گذشت سه هفته از ليگ دسته اول تيم‌هاى صباى قم و راه آهن تهران هنوز موفق نشدند گلى در اين رقابت‌ها به ثمر برسانند . در نقطه مقابل تيم نفت مسجدسليمان به لطف درخشش دروازبان و خط دفاعى گلى دريافت نكرده است .

نساجی اسپرت – حسین یوسفی

 

"آی اسپورت"

 

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها