حرکت غیراخلاقی نظرمحمدی در قرارداد با سهیل حق‌شناس

خداحافظی کاپیتان سپیدرود و ناهماهنگی و سوءمدیریت که در شکل خداحافظی وفادارترین بازیکن این باشگاه دیدیم ، گوشه‌یی از مسایل باشگاه سپیدرود را به نمایش گذاشت .

در باشگاه سپیدرود به دلیل بلاتکلیفی در زمینه ی مالکیت و مدیریت ، ابتدایی‌ترین و بدیهی‌ترین اصول در ارتباط باشگاه با سرمربی رعایت نمی‌شود . تماشاگران سپیدرود در هنگام بازی با پیکان دلخور از ماجراهای خداحافظی کاپیتان و نتایج ناامیدکننده در بازی‌های آسان در ابتدای فصل ، به سرمربی تیم معترض بودند ، در حالی‌که باید بیشتر و پیش‌تر به باشگاهی معترض باشند که مقابل اشتباهات بزرگ و شایبه‌برانگیز سرمربی در نقل و انتقالات هیچ موضعی ندارد .

خداحافظی کاپیتان سپیدرود و ناهماهنگی و سوءمدیریت که در شکل خداحافظی وفادارترین بازیکن این باشگاه دیدیم ، گوشه‌یی از مسایل باشگاه سپیدرود را به نمایش گذاشت .
داستان را از اینجا شروع کنیم : در روزهای نقل و انتقالات ، علی نظرمحمدی به باشگاه سپیدرود اعلام کرد که سهیل حق‌شناس در فهرست سپیدرود جایی ندارد . جلسه‌یی برگزار شد تا به سهیل اعلام کنند که او دیگر همراه تیمش نخواهد بود . حضور طولانی مدت حق‌شناس در سپیدرود و محبوبیت او نزد طرفداران ، کار علی نظرمحمدی را برای پروژه ی حذف سهیل سخت کرده بود . نتیجه ی آن جلسه اگرچه باز هم حذف سهیل بود اما علی نظرمحمدی باید تا هفته ی چهارم لیگ برتر حضور او را تحمل می‌کرد . سهیل به همراه محمدرضا مهدوی از ارکان اصلی صعود سپیدرود به لیگ برتر بود اما علی نظرمحمدی با بهانه ی جوان کردن چهره ی تیمش آن ها را کنار زد و در اقدامی سوال‌برانگیز بازیکنان پرسن و سال دیگری را به سپیدرود برد تا یکی از پیرترین تیم‌های لیگ را بسازد . نکته ی عجیب اما حرکت غیراخلاقی نظرمحمدی در عقد قرارداد با حق‌شناس بود . نظرمحمدی که در سپیدرود نقش مدیرعامل را هم ایفا می‌کند و امور قرارداد بازیکنان را بدون اطلاع مدیریت انجام می‌دهد ، برگه ی فسخ قرارداد را بدون آن که به سهیل حق‌شناس اجازه ی مطالعه‌اش را بدهد ، از او امضا می‌گیرد . یک حرکت غیرحرفه‌یی .
بنابراین زمان خداحافظی سهیل حق‌شناس ، کاپیتان تیم سپیدرود از روز تمدید قراردادش معلوم بود ، ولی باشگاه سپیدرود هیچ برنامه‌یی برای وداع کاپیتانش نداشت . قبل از بازی با پیکان هم هیچ حرفی از جزییات این مراسم مطرح نشد تا حق‌شناس هم کلافه از این بلاتکلیفی ، در دقیقه ی ۸۰ تصمیم بگیرد به تنهایی دور افتخار بزند . بازیکنان پیکان اما به حرکت او کنار زمین اعتراض کردند و داور از او خواست به پیست ورزشگاه برود . سپیدرود در جدول شرایط سختی دارد و نمی‌شد از نظرمحمدی انتظار داشت در این بازی حساس یکی از تعویض‌هایش را به این موضوع اختصاص دهد . باشگاه اما با در نظر گرفتن احتمال بازی نکردن حق‌شناس باید مراسمی را قبل یا بعد از بازی برای خداحافظی باسابقه‌ترین بازیکنش برگزار می‌کرد . باشگاه سپیدرود برای ابتدایی‌ترین مسایل فوتبال برنامه‌یی ندارد و به شکل حیرت‌انگیزی پا در هواست . انتقاد از این باشگاه که حتی مالکیت شفافی ندارد با اتهام‌زنی سخیف به منتقدان پاسخ داده می‌شود .
نظرمحمدی پیش از بازی گفته بود که مراسم باشکوه برای سهیل برگزار می‌شود اما هیچ اتفاقی نیفتاد و هیچ مراسم باشکوهی ندیدیم . بعد از بازی هم سهیل حق‌شناس از همکاری با نظرمحمدی سر باز زده و اعلام کرده که حاضر نیست در کادرفنی حضور داشته باشد ، دلیلش هم روشن است ؛ همان حرکت غیرحرفه‌یی و عجیب در هنگام عقد قرارداد که سهیل درباره‌اش گفته از اعتمادش سوءاستفاده کرده‌اند .
مجموعه‌یی از این اتفاقات وضعیت هولناک باشگاه سپیدرود را نشان می‌دهد که برای برگزاری یک مراسم ساده برنامه‌یی ندارد و مهم‌تر این که بر عملکرد سرمربی تیم نظارت ندارد و حتی این پرسش ساده را پیش روی مربی‌اش نمی‌گذارد که چرا شاخص‌ترین بازیکنان تیم را به بهانه ی سن و سال‌شان کنار گذاشته اما بازیکنان مسن و فاقد کارآیی را به سپیدرود آورده ؟ یا از او نمی‌پرسند که چرا در عقد قرارداد با بازیکنان ابتدایی‌ترین نکات اخلاقی را رعایت نمی‌کند ؟ در باشگاه سپیدرود به دلیل بلاتکلیفی در زمینه ی مالکیت و مدیریت ابتدایی‌ترین و بدیهی‌ترین اصول در ارتباط باشگاه با سرمربی رعایت نمی‌شود .
تماشاگران سپیدرود در هنگام بازی با پیکان دلخور از ماجراهای خداحافظی کاپیتان و نتایج ناامیدکننده در بازی‌های آسان در ابتدای فصل ، به سرمربی تیم معترض بودند ، در حالی‌که باید بیشتر و پیش‌تر به باشگاهی معترض باشند که مقابل اشتباهات بزرگ و شایبه‌برانگیز سرمربی در نقل و انتقالات هیچ موضعی ندارد . پاسخ نظرمحمدی به اعتراض تماشاگران هم حرکت زننده‌یی بود که فیلم کوتاهی از آن بین تماشاگران دست به دست می‌شود .

"ایران ورزشی _ 96.05.29"

telegram
 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها