اظهار نظر مایلی کهن درباره ی لیدر “ملوان” در گفت و گو با رادیو جوان

مایلی کهن درباره ی دلایل عدم صعود تیم ملوان انزلی به لیگ برتر ، یادآور شد : راجع به ملوان صحبت های زیادی دارم ، نه در رابطه با خود باشگاه .

سرمربی فصل پیش ملوان بندرانزلی در بخشی از گفت و گوی خود با رادیو جوان ، درباره ی دلایل عدم صعود تیم ملوان انزلی به لیگ برتر ، یادآور شد : راجع به ملوان صحبت های زیادی دارم ، نه در رابطه با خود باشگاه . نتایج ملوان باتوجه به زمانی که تیم جمع شد ، خوب بود و تا آخرین روز هم شانس صعود داشتیم . مهم این بود که اینجا مبارزه کردیم با افرادی که تیم و حتی شهر را می چرخانند !

وی با بیان این که یکسری تازه به دوران رسیده ها مانند لیدری به نام «منصور مارمولک»عامل اصلی توهین به داور ، حریف و تنش بین تماشاگران هستند ، گفت : ما در مدت حضورمان در ملوان جلوی این ها را گرفتیم . پارسال در شهر انزلی رکورد زدیم و به هیچ تیمی نباختیم ؛ آن هم در شرایطی که یک تنه به سلامتی خودم صدمه زدم ولی ممانعت کردم که کسی به حریف و داور توهین کند . آیا توهین به داور و حریف به نفع مایلی کهن بود یا به ضرر من ؟

"بخشی از مصاحبه ی منتشر شده ی محمد مایلی کهن توسط خبرگزاری مهر"

telegram

0 replies on “اظهار نظر مایلی کهن درباره ی لیدر “ملوان” در گفت و گو با رادیو جوان”

  • blank
    sari
    12 مرداد 1396 at 10:19 ق.ظ

    اي كاش به جاي گرفتن مساوي ، ملوان شكست مي خورد تا اوضاع ملوان اين گونه نمي شد و راهي دسته ی پايين تر نمي شد . زيرا همه فريب نتايج مساوي راخوردند كه همه احساس مي كردند ملوان سرپا خواهد ماند . مساوي بهتر از باخت هست نه اين كه … سكوت نيم فصل هواداران به خاطر همين مساوي ها بود كه همه احساس مي كردند با اعتراض کردن نتايج سينوسي باشگاه وارد حاشيه خواهد شد .
    مساوي هایي كه بعضي از دوستان احساس مي نمايند حاصل زحمات خودشان بوده . كه توانسته اند تيمي نسبتاً آيده آل آماده نمايند .
    خير ، هواداران ملوان داستان هاي تلخ ملوان را هرگز از ياد نخواهند برد ، زيرا نتايج بازي هاي مساوي هم در فصلی كه آقاي استيلي مربي ملوان بود ، وجود داشت و هم در اين فصل كه ملوان دم لز تغيير زد .
    از همه مهم تر ، مساوي ها از شروع فصل رخ مي داد ، نه بعد از چندين بازي .
    اي كاش حداقل نيم فصل دوم رخ مي داد . تا بتوانيم دل مان راخوش نماييم كه دوستان روي تيم تلاش و زحمت كشيدند تا ملوان چنين جايگاه و يا چنين نتايجي را كسب نماید .
    شروع فصل كه ملوان دوم سوم بود تا انتهاي فصل و تغييری در جايگاه ملوان رخ نداد كه مي توان گفت حفظ چنين جايگاهي حاصل تلاش بازيكنان و هواداران بوده ، نه مربي .
    اگر بخواهيم نقش مربيان را در روي تيمي احساس نمایيم ، بايد به مربي پرسپوليس اشاره کنیم كه پرسپوليس ته جدولي را دو فصل در صدر جدول نگه داشت .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها