دست نشان : قولی برای صعود نداده‌ام

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت : ملوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و تیم اول شمال ایران محسوب می‌شود .

نادر دست‌نشان در مورد برنامه‌های آماده‌سازی ملوان اظهار داشت : از امروز اردوی آماده‌سازی خود را در آلاشت در سوادکوه آغاز می‌کنیم ، این منطقه تا حدود 2700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد ، بعد از این اردو به انزلی بازمی‌گردیم و تمرینات خود را در سواحل دریای خزر در بندرانزلی ادامه می‌دهیم . پس از دو هفته بدنسازی از هفته ی سوم کارهای تاکتیکی و سرعتی‌مان در زمین چمن آغاز می‌شود .

سرمربی ملوان در مورد بازیکنان جذب شده ی این تیم گفت : با توجه به امکانات ملوان جوانان خوبی را جذب کرده‌ایم و شرایط مورد قبول هواداران است . تلاش می‌کنیم که ملوان فصل آینده به موفقیت برسد .

وی درمورد این که به مدیران باشگاه ملوان قول صعود داده یا نه ، اظهار داشت : در فوتبال قول صعود نمی‌دهند اما واقعیت این است که ملوان با توجه به قدمت و جایگاهی که در فوتبال ایران دارد ، همواره یکی از مدعیان اول صعود است . جایگاه ملوان حضور در لیگ برتر است . من تعهد و قولی برای صعود نداده‌ام اما می دانم که مسوولیتی به گردن من است که آن موفقیت ملوان است . ملوان تیم اول شمال ایران است و می‌تواند به لیگ برتر بازگردد . اکنون سپیدرود از گیلان به لیگ برتر آمده ، امیدوارم تیم‌های دیگر مثل نساجی و خونه به خونه هم بتوانند به لیگ برتر برسند .

دست‌نشان درمورد زمان آغاز رقابت‌های لیگ اول اظهار داشت : آن طور که به ما اعلام کرده‌اند ، قرار است در دهه ی دوم مرداد مسابقات آغاز شود که می‌تواند زمان خوبی برای این رقابت‌ها باشد البته با توجه به گرمای هوا و این که تیم‌های جنوبی در لیگ یک زیاد هستند امیدوارم در چینش برنامه ی مسابقات گرمای شدید هوا در استان‌های جنوبی در نظر گرفته شود .

سرمربی ملوان در مورد این که به جز ملوان چه تیم‌های دیگری را مدعی صعود می‌داند ، گفت : نمی‌توانم از تیم خاصی نام ببرم اما با توجه به قدمت ملوان و نساجی و همچنین هواداران پرشوری که این دو تیم دارند ، می‌توان گفت که آن ها از مدعیان اول صعود هستند ، هرچند مس کرمان ، بادران تهران و مس رفسنجان هم تیم‌های خوبی هستند با این حال اطلاعات من از سایر تیم‌ها تا این لحظه درمورد همین چند تیم است .

وی درمورد حضور پرشور بازیکنان تستی در تمرینات ملوان در روزهای گذشته گفت : از بین بازیکنان تستی چند نفر را هم انتخاب کردیم . در تیم امسال ملوان بازیکنی مثل مهدی هاشمی‌نژاد 16 ساله را داریم که از رودسر آمده و آن قدر خوب کار کرده که عباس چمنیان او را به اردوی تیم ملی جوانان هم دعوت کرده است . بازیکنان دیگری هم از جمع تستی‌ها گرفته‌ایم ، مثل علی عابدی که بچه بومی انزلی است و سهمیه ی زیر 23 سال است یا پورعباس از تهران را هم از بین بازیکنان تستی جذب کرده‌ایم .

"خبرگزاری فارس"

telegram

 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها