رضاییان : کسر 6 امتیاز ملوان دروغ است

مدیرعامل ملوانان می گوید ، نمی دانم بازهم بحث کسر امتیاز از ملوان از کجا درآمده است اما نامه یی که از آن به عنوان مدرک کسر امتیاز نام می برند ، نامه ی وکیل زوران به فیفاست که یک رونوشت آن به ایران ارسال شده است . ​​​​​​​

پس از حرف و حدیث هایی که در رابطه با حتمی شدن کسر امتیاز از ملوانان به میان آمد ، در گفت و گویی با مدیرعامل این تیم به صحبت در این باره پرداختیم ، مسعود رضاییان درباره ی شرایط فعلی پرونده ی زوران به “ورزش سه”، گفت : متاسفانه نمی دانم چرا هر از گاهی در این باره اخبار نادرستی مطرح می شود ، برای من جالب است ، چون که بعضی از دوستان با دیدن این نامه به موضوع کسر 6 امتیاز رسیده اند ، در حقیقت این نامه ، نامه ی وکیل زوران به فیفاست ، او از طولانی شدن پروسه ی رسیدگی به این پرونده خسته شده و به همین دلیل به فیفا نامه زده و تقاضا کرده تا هر چه سریع تر پاسخ باشگاه ملوان فرستاده شود . 

او ادامه داد : ما پیش از این از فیفا درخواست دلایل صدور رای کرده بودیم و هنوز جواب مان داده نشده است و تا جواب ما داده نشود ، رسیدگی به این پرونده پیش نمی رود ، وکیل زوران هم از این موضوع خسته شده است و دلایل تعویق پاسخ به ما را از فیفا خواسته است ، البته به زودی وکیل باشگاه در مطلبی به طور کامل به این موضوع خواهد پرداخت و با دلایل حقوقی درباره ی آن به صحبت خواهد کرد ، اما در حال حاضر هیچ مساله ی جدیدی برای کسر امتیاز از باشگاه به وجود نیامده و بنابراین موضوع صحت ندارد . 

رضاییان درباره ی شرایط تیم در بازار نقل و انتقالات گفت : خداراشکر شرایط تیم خوب است ، شب گذشته یک بازی به انجام رساندیم و اکنون نیز در حال انجام یک بازی دیگر هستیم ، به هرحال سرمربی تیم کاملاً مختار است و با اختیار و آزادی عمل کامل در حال برانداز کردن تیم و آماده شدن برای یارگیری است ، او در ابتدا تیم را محک می زند تا ببیند چه کمبودهایی داریم و پس از آن نیز در جاهایی که دچار مشکل هستیم ، اقدام به یارگیری کنیم ، البته ما به مانند برخی باشگاه های صنعتی دست بازی نداریم تا هر که را دل مان می خواهد ، بگیریم ، چرا که بودجه ی محدودی داریم اما تلاش مان را می کنیم با شرایط موجود بهترین اوضاع را به وجود بیاوریم . 

مدیرعامل ملوانی ها در رابطه با جدایی دروازه بان این تیم گفت : آقای صادقی در زمان حضور خود زحمات زیادی کشید ، از ایشان ممنونیم و امیدواریم مبارکش باشد اما انصافاً در صحبت هایش جانب حق را نگرفته است ، اتفاقاً او تنها بازیکنی بود که ما در رابطه با فصل آینده با وی پای میز مذاکره نشستیم ، شخص بنده با او در رابطه با شرایط ادامه ی حضورش و مسایل مالی به صحبت پرداختم ، چرا که معتقد بودم از جمله بازیکنانی است که می تواند به درد ما بخورد ، اکنون نمی دانم چرا بی انصافی می کند و می گوید کسی از باشگاه با او تماس نگرفت ، در حالی که تنها بازیکنی بود که با وی صحبت کردیم و نشست خوبی برگزار کردیم . نکته ی بعدی این که می گوید باشگاه می خواهد 30 درصد جریمه کند اما این حرف هم صحیح نیست ، چرا که 30 درصد اصلاً قانونی نیست ، چه طور ما می توانیم این کار را بکنیم . البته ایمان از جمله بازیکنان صادق فوتبال ایران است ، به همین دلیل دوست نداریم موضع بگیریم و رو به روی او بایستیم ، بابت زحمات او از وی ممنونیم .

او درباره ی گرفتن قول قهرمانی از دست نشان نیز گفت : قول قهرمانی از کسی نگرفته ایم اما برای تیم هدف گذاری کرده ایم ، این برای ما مهم بود بخواهیم با هدف گذاری پیش برویم و در نهایت به چیزی که می خواهیم برسیم ، اما در فوتبال اصولاً کسی قول نمی دهد ، برای این که هیچ چیز در آن مشخص نیست ، شما فصل قبل را ببینید ما 34 هفته در کورس رسیدن به لیگ برتر بودیم اما در نهایت در یکی دو هفته ی پایانی نتوانستیم به هدف مان برسیم . 

رضاییان در پایان در رابطه با پایان همکاری با مایلی کهن گفت : ایشان از بهترین مربیان فوتبال ایران و در تیم ملوان نیز تحولی اساسی به وجود آورد ، بابت همه چیز از ایشان ممنونم اما در رابطه با ادامه ی همکاری با ایشان نیز ما گزینه های مورد نظرمان را در هیات مدیره مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به جمیع جهات نادر دست نشان را انتخاب کردیم .

"ورزش سه"

لینک کانال تلگرام “سپید نیوز”

0 replies on “رضاییان : کسر 6 امتیاز ملوان دروغ است”

  • mehranneusha
    13 خرداد 1396 at 5:46 ب.ظ

    آقای رضاییان !
    همان طور که قبلاً هم گفتم ، می ترسم که ملوان به خاطر ندانم کاری های شماها ، آخر کار هم چوب رو بخوره هم پیاز رو …!

  • blank
    sari
    13 خرداد 1396 at 9:25 ب.ظ

    آقاي رضاییان ما از مديرعاملي شما در اين يكي دو فصل چيزي سر در نياورديم ؛ زيرا هرچه گفتيد ، هيچ كدام واقعيت نداشته و هر كدام را هم كه گفتيد دروغ وشايعه هست ، همان واقعيت داشته .
    فقط اين را متوجه شديم كه بعضي افراد كيسه بوكس مي شوند . شما در اين دو سه فصل كيسه ی دروغ شده ايد ، زيرا اين دوستان خودشان راكشيده اند كنار جناب عالي را براي پرتاب دروغ پيشقدم نموده اند .

  • blank
    فرهاد مجیدی
    15 خرداد 1396 at 12:08 ق.ظ

    ما فکر کردیم این (آقایون!) این فصل از تیم برن ، ولی مثل این که خبری نیست ،،، آقای رضاییان اگه قرار به موندنه که از مافیای انزلی بعید نیست که شما رو دوباره (نگهدارن) ، حداقل نگذارین بازیکن ها برن ، پس چه میکنین ؟ ، چشم به هم بزنین بازی ها شروع میشه شما هنوز دارین حرف های صد من یه غاز میزنین ، بابا بجنبین .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها