پورغلامی : آن هایی که به جادو اعتقاد دارند چرا نمی‌روند در خانه بخوابند و از جادوگر استفاده کنند ؟

مربی تیم فوتبال پیکان گفت : آقای سعداوی ! ادبیات غصبی در شان مربی ی لیگ برتری نیست .

فرهاد پورغلامی در واکنش به اظهارات نعیم سعداوی سرمربی فولاد که گفته بود جایگاه پیکان در جدول غصبی است ، گفت : آقای سعداوی ! چنین ادبیاتی و استفاده از واژه ی غصبی در شان مربی ی لیگ برتری نیست ، من می‌دانم او از سوی باشگاهش تحت فشار بوده است ، همه دوست دارند لیگ برتر را با پیروزی به پایان برسانند ، اما این دلیل نمی‌شود که با یک باخت بخواهیم همه چیز را زیر سوال ببریم . 

وی ادامه داد : پیکان تیمی است که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمد و با تلاش مدیریت باشگاه ، کادرفنی و بازیکنانش در لیگ برتر جایگاه مناسبی پیدا کرد . همه از دیدن فوتبال زیبای پیکان لذت می‌بردند و این کیفیت فنی ، اتفاقی نبوده است ، کادرفنی و بازیکنان تلاش و زحمت کشیده‌اند تا تیم بتواند شرایط مناسبی پیدا کند . 

پورغلامی با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ شانزدهم گفت : همه ی تیم‌ها از اشتباهات سهوی داوری در طول مسابقات سود بردند یا ضرر کرده‌اند و این مساله فقط مختص به یک تیم نبود . پیکان هم در این فصل حتی به دنبال گرفتن سهمیه ی آسیایی بود و شایستگی آن را هم داشت ، به هر حال جایگاه ششمی هم برای پیکان یک موفقیت محسوب می‌شود . 

مربی پیکان با اشاره به این که برخی اتهاماتی به کادرفنی پیکان و مجید جلالی زده‌اند و این که او از جادوگر استفاده می‌کند ، اظهار داشت : من چندین سال است با مجید جلالی کار می‌کنم ، او همواره با اتکا به دانش فنی و تجربه و تلاش خود و همکارانش توانسته تیم را به موفقیت برساند ، برایم عجیب است که هرگاه جلالی موفق می‌شود ، برخی چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند . آن ها که صحبت از جادوگر می‌کنند ، حتماً به این مساله اعتقاد دارند ، چنین افرادی اگر واقعاً معتقدند با جادوگر می‌توان در فوتبال موفق شد ، چرا نمی‌روند در خانه بخوابند و از جادوگر استفاده کنند ؟ جلالی یکی از مربیان با دانش و با تجربه ی فوتبال ایران است که سال ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و همواره بازیکنان زیادی را به فوتبال ملی ایران معرفی کرده است . 

"خبرگزاری فارس"

 

3 replies on “پورغلامی : آن هایی که به جادو اعتقاد دارند چرا نمی‌روند در خانه بخوابند و از جادوگر استفاده کنند ؟”

  • محمدرضا
    17 اردیبهشت 1396 at 3:12 ب.ظ

    انزلي يك پارچه فرهاد را مي خواهد .
    ملوان با فرهاد روزهاي بهتري را خواهد داشت .
    البته حداقل امكانات لازم را بايد در اختيارش گذاشت ، و هيچ گونه شرايطي را به وي تحميل نكرد .
    تجربه نشان داده ، فرهاد قادر به پرواز در آوردن دوباره ی قوي سپيد هست .

  • blank
    mehranneusha
    17 اردیبهشت 1396 at 8:38 ب.ظ

    کاش !… کاشکی هیات رییسه ی ملوان هم دست از لجاجت بردارند و آقا فرهاد رو برگردونن .

  • blank
    صالح
    18 اردیبهشت 1396 at 1:17 ب.ظ

    فرهاد بايد برگردد ، مايلي اخراج گردد
    اين بايد شعار ما هواداران باشه ، تنها راه نجات ملوان از اين خفت و خواري كه براي ما به وجود آوردند ، همينه ، واقعاً لجاجت كافيه ديگه ، كمي هم به حرف هواداران گوش كنيد ، به خدا ضرر نمي كنيد ، ملوان موفق بشه همه راضي خواهند شد ، شما مسوولان هم اين قدر مورد انتقاد قرار نمي گيريد .

نظرات بسته شده است.

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها