گل‌گهر 3 سپیدرود 2 ؛ فینال صعود به‌ سود وینگو

وینکو بگوویچ که در هفته‌های اخیر با کسب نتایج ضعیف شانس صعود تیمش را کم کرده بود ، موفق شد در جدال فینال صعود ، به یک برتری شیرین دست یابد .

سپیدرود در نفس‌های پایانی لیگ کم آورده و شانس بزرگ خود برای صعود به لیگ برتر را کم و کم تر می‌کند . آن ها با حضور در سیرجان برابر مدعی دیگر صعود قرار گرفتند که در دو هفته ی اخیر به نتایج مناسبی دست نیافته بود . فینالی برای صعود با تقابل علی نظرمحمدی و وینکو بگوویچ . این بار شاگردان سرمربی کروات بودند که بازی را اما طوفانی شروع کردند و خیلی زود توانستند انگیزه ی بالای خود برای صعود را به رخ حریف گیلانی بکشند . علی مرزبان ابتدا در دقیقه ی 16 با ثبت گل پنالتی تیمش را پیش انداخت و حمید گلزاری پیش از سوت پایان نیمه ی اول با ثبت گل دوم برای گل گهر ، سپیدرود را به شوک فرو برد .

در نیمه ی دوم سپیدرود برای باقی نگه داشتن شانس صعود خود بازی را تهاجمی آغاز کرد و در حالی که حملات همه جانبه‌یی روی دروازه ی گل گهر تدارک دیده بود ، برخلاف جریان بازی توسط سجاد اژدهر دروازه ی خود را باز شده دید تا نتیجه ی 3 بر صفر کار را برای این تیم پایان دهد .

استارت بازگشت برای شاگردان نظرمحمدی از دقیقه ی 60 زده شد و محمد نزهتی موفق شد در این لحظه یکی از گل‌های دریافتی تیمش را پاسخ دهد و سه دقیقه بعد نیز با کسب یک پنالتی آن ها را امیدوار به کسب نتیجه کند . سهیل حق شناس از سوی سرمربی تیم از روی نیمکت برای نواختن پنالتی به زمین فراخوانده شد و بار دیگر در زدن ضربات پنالتی موفق ظاهر شد و نتیجه ی بازی را سه بر دو کرد .

اما حملات سپیدرود که در دقایق پایانی بیشتر بر پایه ی احساسات بود ، نتوانست آن ها را به گل تساوی برساند و وینکو بگوویچ با این پیروزی اکنون شانس صعود فوق العاده‌یی به لیگ برتر خواهد داشت . آن ها هفته ی آینده به مصاف فولاد در یزد خواهند رفت و امیدوارند سپیدرود در رشت به نتیجه ی مناسبی برابر نساجی دست نیابد تا صعود خود به لیگ برتر را جشن بگیرند .

سپیدرود اکنون با 58 امتیاز در رده ی دوم جای گرفته و هفته ی آینده به مصاف نساجی در استادیوم عضدی رشت خواهد رفت و گل گهر با 57 امتیاز چشم انتظار لغزش شاگردان علی نظرمحمدی است .

"ورزش سه"

0 replies on “گل‌گهر 3 سپیدرود 2 ؛ فینال صعود به‌ سود وینگو”

  • حجت
    4 اردیبهشت 1396 at 9:56 ب.ظ

    تیم گل گهر را از حالا صعود کرده باید دانست . سپیدرود با از دست دادن دروازه بان اصلی اش که 70 درصد موفقیت تیم بود ، شانس زیادی در برابر نساجی نخواهد داشت ، برعکس گل گهر برابر تیم سقوط کرده ی فولاد یزد انگیزه های زیادی داره ، ملوان هم با این تفاضل گل افتضاح حتی اگر به فرض محال در بازی بعدی پیروز بشه ، با امتیاز برابر با گل گهر شانس صعود نخواهد داشت . مایلی کهن هم بهتره در مدرسه درس فلسفه و اخلاق ورزشی تدریس بکنه . مدام شرایط بازی در لیگ برتر را با شرایط لیگ دسته 1 مقایسه می کنه و به خودش نمره قبولی می ده و یه نواشابه خودش رو مهمون کنه ! با این استدلال های بچگانه مایلی کهن ، تارتار چه باید بگه که تیم دسته دومی جم را به لیگ برتر آورده !

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها