قهرمانی پرسپولیس در تبریز

سرخ پوشان پایتخت مطابق انتظار 3 هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شدند .

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که عصر امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف ماشین سازی رفته بودند ، موفق شدند با برتری ۲ بر صفر در این دیدار عنوان قهرمانی را در فاصله ی سه هفته مانده به پایان فصل ، به خود اختصاص دهند .

در این دیدار که در هفته ی بیست و هفتم شانزدهمین دوره ی رقابت های لیگ برتر برگزار شد ، علی علیپور (ثانیه ی ۳۴) و مهدی طارمی(۷۰ – پنالتی) برای پرسپولیس گل زدند .

در این بازی که با استقبال اندک تماشاگران مواجه شده بود ، شاگردان برانکو خیلی زود به گل برتری رسیدند و در همان دقیقه ی اول روی حرکت علیپور در ثانیه ی ۳4 دروازه ی حریف را باز کردند . در ادامه سرخ پوشان بازهم صاحب موقعیت هایی شدند اما مهدی طارمی در چند موقعیتی که نصیبش شد ، نتوانست دروازه ی حریف را باز کند تا در نهایت نیمه ی اول با همان یک گل به پایان برسد .

نیمه ی دوم با برتری ماشین سازی آغاز شد و این تیم در دقیقه ی ۵۰ فرصت داشت بازی را به تساوی بکشاند اما علیرضا بیرانوند در موقعیتی تک به تک ضربه ی ماشین سازی را گرفت تا برتری سرخ پوشان همچنان حفظ شود .

در ادامه این پرسپولیس بود که روی یک ضدحمله صاحب یک ضربه ی پنالتی شد . در دقیقه ی ۷۰ این دیدار فرار علی علیپور درون محوطه ی جریمه با خطای مدافع ماشین سازی همراه شد تا داور نقطه ی پنالتی را نشان دهد . مهدی طارمی که به نظر می رسید نظر برانکو را تغییر داده است ، پشت توپ ایستاد و این ضربه را به گل دوم تبدیل کرد .

در دقیقه ی 88 حمیدرضا علی عسگری در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه ی پرسپولیس را باز کند اما ضربه ی روی زمین این بازیکن را بیرانوند گرفت تا دروازه ی سرخ پوشان همچنان بسته بماند . تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی 62 امتیازی شد و در سه هفته مانده به پایان شانزدهمین دوره ی رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد .

تیم فوتبال ماشین سازی هم با شکستی که برابر پرسپولیس متحمل شد به لیگ دسته اول سقوط کرد تا بازگشت سریعی به این مسابقات داشته باشد و خیلی زود از لیگ برتر برود .

"خبرگزاری آنا"

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها