تراکتور – الوکره ی قطر ؛ شاگردان اسکوچیچ به دنبال طلسم‌شکنی در دوحه

تیم‌های فوتبال تراکتور و الوکره ی قطر امشب در چارچوب هفته ی اول لیگ سطح دوم آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند .

تیم فوتبال تراکتور در هفته ی اول لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم)  امشب  ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم الوکره ی قطر در استادیوم الجنوب قطر می‌رود .  

تراکتوری‌ها امسال با جذب بازیکنان شاخص و مطرح می‌خواهند در لیگ برتر فوتبال و  لیگ قهرمانان سطح دوم  آسیا  نتایج خوبی کسب کنند و  دل هواداران خود را شادکنند . آن ها در اولین گام  به مصاف تیم الوکره ی قطر اصلی‌ترین رقیب خود برای صعود می‌روند و کار سختی برای بُرد در این بازی دارند .  

 تیم فوتبال تراکتور با کسب رتبه ی چهارم  فصل گذشته ی لیگ برتر فوتبال توانست به لیگ سطح دوم آسیا راه  یابد و با تیم‌های موهون باگان هند ، الوکره ی قطر و روشن تاجیکستان در گروه A این مسابقات باید رقابت کند .  

تراکتور‌ی ها تاکنون ۶ دوره سابقه ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و آن ها  فقط  ۲ بار موفق به صعود از مرحله ی گروهی شدند ، اما تاکنون نتوانستند که از مرحله ی یک هشتم نهایی بالاتر بروند و این بار خیلی امیدوارهستند که با حضور بازیکنان شاخص خود از جمله ترابی ، آلوز و بیرانوند  به مراحل بالاتر مسابقات صعودکنند .

سرخ پوشان تبریزی در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۶  بهترین عملکرد را داشتند و آن ها با هدایت امیر قلعه نویی با وجود این که تیم‌های الهلال ، پاختاکور و الجزیره در گروه شان قرارداشت ، اما در نهایت توانستند به عنوان صدرنشین به مرحله ی حذفی این رقابت‌ها صعودکنند .  

در آن طرف ، تیم الوکره ی قطر در لیگ ۱۲ تیمی قطر در رتبه ی هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است . این تیم قطری می‌خواهد از میزبانی خود در بازی با تراکتور بهره ببرد و با حمایت هواداران خود اولین ۳ امتیاز بازی خود در لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا را به دست آورد .  

عبدالکریم حسن مدافع فصل گذشته ی پرسپولیس در تیم الوکره ی قطر حضوردارد و او شناخت خوبی از تیم تراکتور و فوتبال ایران دارد و این موضوع می‌تواند برای شاگردان اسکوچیچ دردسرساز شود .   

میگوئل آنخل رامیرز هدایت تیم الوکره ی قطر را برعهده دارد و  تقابل این مربی با اسکوچیچ در بازی امشب جذاب و دیدنی خواهدبود .  

به هر حال باید دید شاگردان اسکوچیچ می‌توانند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا شروع مقتدرانه‌یی داشته باشند یا نه !  

تراکتوری‌ها هیچ گاه مقابل تیم‌های قطری برنده نشدند  و حاصل کار آن ها کسب ۲ تساوی و ۴ شکست بوده است . به هر حال شاگردان اسکوچیچ  به دنبال طلسم شکنی در بازی امشب هستند .

البته تیم‌های تراکتور و الوکره برای اولین بار در تاریخ مقابل یکدیگر قرارخواهندگرفت و باید دید بازی امشب ۲  تیم برنده خواهد داشت یا نه !

محمد قنبری و سجاد آشوری قادر به همراهی تیم تراکتور در این بازی نیستند ، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای حضور در بازی امشب را ندارند .  

خبرنگار : مریم طایفه 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها