واکاوی اتفاق تلخِ فولادشهر ؛ چرا بازی قطع نشد ؟

فوت یک هوادار ملوان در حین برگزاری دیدار این تیم مقابل سپاهان ، سوالات پُرشماری را در ذهن هواداران فوتبال به‌وجود آورده است .

هفته ی چهارم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افتتاح شد و طلایی‌پوشان اصفهانی توانستند با سوپرگل محمد کریمی برابر ملوان بندرانزلی پیروزشوند و به دوره ی صدرنشینی خود در لیگ بیست‌وچهارم ادامه دادند . آن چه پیروزی یک‌گله ی سپاهانی‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد ، خبر فوت دلخراش یکی از هواداران سال‌خورده ی تیم ملوان بندرانزلی بود ؛ آن‌هم در حالی‌که در اواسط نیمه ی نخست ، تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که شرایط روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر طبیعی نیست و مازیار زارع ، سرمربی ملوانی‌ها هم خواهان توقف بازی بود که این اتفاق رخ نداد .

ژوزه مورایس ، سرمربی سپاهان و مازیار زارع ، سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری بعد از مسابقه ، نسبت به فوت هوادار تیمِ شمالی واکنش دادند و زارع گلایه‌هایی خود را در زمینه ی عدم توقف مسابقه بار دیگر مطرح کرد . پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مرتضی خائفی هوادار قدیمی ملوان که جهت تشویق ملوانان به اصفهان رفته بود متاسفانه بر اثر ایست قلبی درگذشت و جامعه ی هواداری ملوان و فوتبال ایران را عزادار کرده است ؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شود عدم رسیدگی به‌موقع باعث شده تا شرایط برای احیای مرحوم خائفی فراهم نباشد . ضمن آن که برخلاف اتفاق مرسوم در دنیای فوتبال ، خبری از توقف بازی به دلیل بدحالی یک هوادار نبود که در این زمینه به نظر می‌رسد که مسوولان برگزاری مسابقه باید پاسخگو باشند .

آمبولانس حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تاخیری بسیار زیاد به محل حادثه رسیده و همین مساله باعث شده تا عملیات احیای مرتضی خائفی با موفقیت انجام نشود و این هوادار سال‌خورده ی ملوانی‌ها به علت ایست قلبی از دنیا رفت . ضمن این که گفته می‌شود آمبولانس تجهیزات احیا نداشته و به صورت دستی این اقدام پزشکی انجام شد . تصاویر اختصاصی به‌ثبت رسیده از سوی محمد امیرحسینی ، عکاس اختصاصی «فوتبال 360» در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ، اعتراض مازیار زارع به چرایی عدم توقف مسابقه و البته مراحل عملیات احیای هوادار فقید ملوان و ناراحتی دیگر هواداران این تیم را نشان می‌دهد .

blank
blank
blank
blank

تحریریه ی «فوتبال 360» ضایعه ی تلخ درگذشت مرتضی خائفی ، هوادار تیم ملوان بندرانزلی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حین برگزاری دوئل سپاهان و ملوان تسلیت می‌گوید .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها