رشیدی راد : امینی از ۲۴ مرداد مدیرعامل ملوان است / با خوبی و خوشی از باشگاه جداشدم

سرپرست سابق مدیرعاملی ملوان گفت : دو هفته است که امینی مدیرعامل باشگاه ملوان شده و من به عنوان قایم مقام باشگاه به کارم ادامه دادم .

رامبد رشیدی راد درباره ی این که دلیل استعفای وی از حضور در سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان چه بود ، اظهارکرد : حکم مدیرعاملی دریادار غلامرضا امینی دو هفته است که صادر شده و وی به عنوان مدیرعامل مسوولیت‌های مربوطه را اجرامی‌کند . این که چه دلیلی وجود داشته این موضوع رسانه‌یی نشده را نمی‌دانم . حکم آقای امینی ۲۴ یا ۲۵ از سوی مجمع باشگاه صادرشده است .  

سرپرست سابق مدیرعاملی ملوان خاطرنشان کرد : من با توجه به این که کارمند بخش دولتی بودم امکان آن که مدیرعامل باشگاه ملوان شوم را نداشتم . در جلسه‌یی که با آقای دنیامالی وزیر ورزش فعلی دولت ، زمانی که رییس مجمع باشگاه ملوان بودند ، داشتم به او گفتم تا موقعی که مدیرعامل باشگاه انتخاب شود من امور باشگاه را به عنوان سرپرست مدیرعاملی برعهده بگیرم تا تیم ملوان آسیب نبیند . همان روز هم عرض کردم که باشگاه به دنبال مدیرعامل باشد .

رشیدی راد افزود : آقای دنیامالی موافقت خود را با عرایض من اعلام کرد و در فاصله ی یک ماه پس از آن جلسه ، مدیرعامل باشگاه ملوان انتخاب شد . از زمانی که حکم دریادار امینی صادرشد خیلی خوشحال بودیم که امور باشگاه جلومی‌رود . در جلسه ی هیات مدیره ی باشگاه که ۲۳ مرداد برگزارشد قرار را بر این گذاشتیم که من به عنوان قایم مقام باشگاه به کارم ادامه دهم . منتهی یک‌سری موارد پیش آمد که پس از یک هفته گفتم امکان ادامه ی همکاری نیست و آقای امینی از من خواست که صبر کنم تا شرایط بهبود پیداکند . پس از استعفای کتبی که همان روز به مدیرعامل باشگاه دادم یک هفته به کارم ادامه دادم تا این که شنبه ی این هفته سراغ آقای امینی رفتم و گفتم شرایط تغییری نکرده ، مدیرعامل باشگاه پذیرفت و من با خوبی و خوشی از ملوان جداشدم .  

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها