خط و نشان دقیقی برای سربازهای بی‌انگیزه ی ملوان !

سرمربی ملوان به سربازهای بی‌انگیزه ی تیمش برای فصل جدید هشدار جدی داد .

 ملوان انزلی به عنوان تنها تیم لیگ برتری که حق جذب بازیکنان سرباز را دارد ، در سال‌های اخیر هم این کار را انجام داده است . در کنار حضور بازیکنان سرباز برای گذراندن خدمت خود در ملوان گاهی اوقات درباره ی برخی بازیکنانی که از تیم‌های بزرگ اجباراً راهی ملوان شدند ، بی‌انگیزگی آن ها مشاهده شده است .

برای فصل پیش رو نیز ملوان انزلی برخی بازیکنان سرشناس که سرباز هستند را با قیمت‌های نه چندان بالا جذب کرده است . از این رو احتمال بی‌انگیزگی برخی نفرات سرباز مورد پرسش از سعید دقیقی ، سرمربی ملوان ، قرارگرفت که او به تندی پاسخ داد .

دقیقی درباره ی این که ممکن است بازیکنان سرباز ملوان انگیزه ی کافی را نداشته باشند ، گفت : بیشترین ظرفیتی که امسال توسط باشگاه ملوان جذب شده ، بازیکنان سرباز هستند . از روزی که بازیکن پیراهن ملوان را می‌پوشد دیگر نام سرباز خیلی معنا ندارد . همه ی ما ملوانی و انزلی‌چی هستیم . فرقی میان بازیکن آزاد و سرباز پس از عقد قرارداد وجودندارد .

سرمربی ملوان ادامه داد : من در ملوان یک‌سری شرح وظایف و مسوولیت‌ها دارم و باید بازیکنان را برای بازی آماده کنم . در کارم واقعاً با کسی تعارف ندارم ، چون کارمان بر مبنای احترام به همدیگر است . در جلساتی که با این دوستان داشتیم تا به‌عنوان بازیکن – سرباز به ما اضافه شوند ، گفتیم که باید اصول رعایت شود . پیراهن ملوان دارای ارزش است و این اصول باید رعایت شود . لازمه ی همه ی موارد رفع یک‌سری موضوعات است ، از جمله مسایل زیرساختی و منابع مالی . امیدواریم با تامین منابع و رفع مشکلات ، به اهدافی که دنبالش هستیم ، برسیم .

دقیقی درباره ی بالارفتن انتظارات از ملوان با توجه به نتایج فصل گذشته ، گفت : ما با جدول واقعی و میزان کسب امتیازات هر تیم کار داریم . ما فصل گذشته با شمس آذر در رده ی پنجم لیگ برتر قرارگرفتیم و ملوان در جایگاه هفتم جای گرفت . قطعاً همه ی نگاه ما این است که در کوتاه مدت ، میانگین کسب امتیازمان نسبت به فصل گذشته بیشترباشد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها