شکایت ملوان از سه باشگاه لیگ برتر و سه بازیکن

سرمربی ملوان انزلی اعلام کرد ، از سه بازیکن و سه باشگاه لیگ برتری به کمیته ی تعیین وضعیت شکایت خواهندکرد .

ماجرای تمدیدقرارداد بازیکنان به صورت یک‌طرفه از سوی باشگاه‌ها بر اساس دستور‌العمل نقل و انتقالاتی فصل گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرده است . در این خصوص تعداد زیادی از بازیکنان اقدام به عقد قرارداد با باشگاه‌های لیگ برتری کردند و بعد از این اتفاق باشگاه قبلی آن ها مدعی شده که قرارداد بازیکن را یک طرفه تمدیدکرده و او تحت قرارداد با باشگاه مبدا است !

چنین اتفاقی برای سه بازیکن ملوان نیز رخ داده و همین موضوع ناراحتی مسوولان باشگاه محبوب انزلی را در پی داشته است .

مهران احمدی ، پدرام قاضی‌پور و پویا پورعلی سه بازیکن فصل گذشته ی ملوان انزلی هستند که به ترتیب با تیم‌های خیبر خرم‌آباد ، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز قرارداد بسته‌اند . مسوولان ملوان مدعی هستند که قرارداد این سه بازیکن با طی شدن مراحل اداری یک طرفه تمدیدشده و آن ها حق امضای قرارداد با باشگاه دیگری را نداشته‌اند .

از این رو باشگاه ملوان قصد شکایت از باشگاه‌های خریدار سه بازیکن و خود آن ها به کمیته ی تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را دارد .

2055414

سعید دقیقی سرمربی ملوان با اعلام این موضوع در این خصوص گفت : «فدراسیون فوتبال قوانینی را وضع کرده و ملوان هم بر اساس همین قوانین با افزایش 25 درصد مبلغ قرارداد اقدام به تمدید قرارداد کرده است . متاسفانه این قوانین نه تنها برای ملوان سودآور نبوده که زیان آور هم شده است . برخی باشگاه‌های پولدار دست روی بازیکنان ما گذاشتند و با بازیکنان ما که قرارداد دارند ، قرارداد جدیدی امضا کردند که این خلاف مقررات است» .

او ادامه داد : «یکی از این بازیکن با ذوب‌آهن (قاضی‌پور) ، یکی دیگر با خیبر (احمدی) قراردادبسته و یکی هم با تراکتور در اردوی ترکیه است (پورعلی) . اگر قانونی وضع می‌شود باید به تیم‌هایی که از لحاظ مالی ضعیف‌تر هستند ، کمک کند . اگر قراردادی هست ، یک طرفه نمی‌توانند فسخ کنند و این شکل زیبا نیست که شرایط مالی بهتر بازیکن را هوایی کند» .

دقیقی افزود : «من به مدیران و مربیان این باشگاه‌ها هم گفتم که بحث ما مطالبه‌گری است . اعضای هیات مدیره ی باشگاه پیگیر هستند و قطعاً شکایت خواهیم کرد . تا آخرین لحظه پیگیر هستیم و امیدوارم در تعیین وضعیت و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود . اعتقادم این است که علاوه برمحرومیت برای بازیکنان باید پنجره ی نقل و انتقالاتی باشگاه‌هایی که با آن ها قرارداد بستند نیز بسته شود» .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها