حذف ناباورانه ی میزبان از یورو / اسپانیا باز هم کابوس آلمان شد !

تیم ملی اسپانیا با شکست ۲-۱ آلمان در مرحله ی یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ باعث حذف میزبان شد .

نبرد بزرگ اشتوتگارت بین اسپانیا و آلمان که دیداری از مرحله ی یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ بود ، در پایان با نتیجه ی ۲-۱ به سود اسپانیا خاتمه یافت تا میزبان حذف شود .

بازی با درگیری‌های متعدد و پُربرخورد شروع شد که حاصل یکی از این برخوردها مصدومیت پدری و بیرون رفتن ستاره ی جوان اسپانیا در دقیقه ی ۸ بود . فرصت‌های اسپانیا در این دقایق بیشتر بود ، اما خطر جدی روی دروازه ی آلمان ایجادنکرد . در دقیقه ی ۳۵ بهترین فرصت آلمان خلق شد که کای هاورتس با شوت زمینی نتوانست بزرگی برای اونای سیمون باشد . در دقیقه ی ۳۹ هم شوت محکم دنی اولمو را مانوئل نویر مهارکرد تا سنگربان باتجربه ی ژرمن‌ها هم خودی نشان داده باشد . نیمه ی اول این بازی سنگین با تساوی بدون‌گل تمام شد .

در دقیقه ی ۴۷ اولین فرصت خوب نیمه ی دوم ایجادشد و آلوارو موراتا پشت به دروازه ی چرخید و ضربه‌اش را زد که از بالای دروازه بیرون رفت . قفل دروازه‌ها در دقیقه ی ۵۱ با پاس لامین یامال و ضربه ی دقیق دنی اولمو شکسته شد تا اسپانیا پیش بیفتد . پس از این گل آلمان برای زدن گل تساوی فشار را افزایش داد و موقعیت خوب بعدی شوت روبرت آندریش بود که اونای سیمون مهارکرد . دقیقه ی ۷۷ نیکلاس فولکروگ بدشانس بود که ضربه‌یی از پشت شش‌قدم به تیر دروازه برخوردکرد . در دقیقه ی ۸۳ کاوی هاورتس نتوانست از اشتباه اسپانیایی‌ها استفاده کند و ضربه‌اش به صورت چیپ از بالای دروازه بیرون رفت . سرانجام ژرمن‌ها مزد برتری‌شان را در دقیقه ی ۸۹ با ضربه ی عالی فلوریان ویرتس گرفتند . پاس این گل را یاشوا کیمیش با ضربه ی سر ساخت . این گل باعث شد بازی به وقت‌های اضافه برود .

در نیمه ی اول وقت‌های اضافه در آخرین دقایق میکل اویارسابال و فلوریان ویرتس با شوت‌های‌شان خطرساز شدند و ضربات هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد . در دقیقه ی ۱۱۷ هم با ضربه ی سر نیکلاس فولکروگ باز هم آلمان می‌توانست به گل برسد که این ضربه را هم اونای سیمون گرفت . اما در دقیقه ی ۱۱۹ آلمانی‌ها غافلگیرشدند و ارسال دنی اولمو را میکل مرینو با ضربه ی سر به گوشه دروازه فرستاد تا همین گل باعث برتری لاروخا شود .

اسپانیا در مرحله ی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف برنده ی دیدار پرتغال – فرانسه خواهدرفت .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها