اسکوچیچ مشتاق بازگشت به ایران نیست

به بن‌بست رسیدن مذاکرات پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ به معنای شروع جدید مذاکرات با مربیان تازه برای هدایت سرخ پوشان است .

 احتمالاً مدیران پرسپولیس یک هفته‌یی بود که از عدم تمایل اوسمار ویه‌را برای ادامه ی همکاری با پرسپولیس باخبربودند ، اما این خبر به صورت رسمی روز گذشته اعلام شد تا پرسپولیس سرمربی قهرمان را روی نیمکت خود نداشته باشد .

این اتفاق در شرایطی رخ داد که به نظر می‌رسید آن ها با دراگان اسکوچیچ تا جای خوبی پیش رفته و با سرمربی سابق تیم ملی ایران قراردادی امضاخواهندکرد و در شرایطی که جو هواداری نیز آماده ی پذیرش این مربی بود ، اختلاف مالی شدید بین طرفین مانع از عقد قرارداد و بازگشت این مرد کروات به فوتبال ایران شد .

پرسپولیس البته گزینه‌های دیگری را هم زیرسردارد و مذاکرات با نفرات دیگر پیش خواهدرفت ، آن هم در شرایطی که با وجود پایان لیگ برتر فوتبال ایران ، فصل نقل و انتقالات فوتبال هنوز کلیدنخورده و هیچ تیمی اقدام به جذب بازیکن تازه نکرده تا اولین چراغ را در بازار تابستانی روشن کند . فعلاً حواس همه به یورو و احتمالاً جام حذفی و شناخت آخرین سهمیه ی ایران برای لیگ نخبگان آسیاست .

اما نکته ی جالب درباره ی اسکوچیچ ، این است که او بعد از ترک ایران ، هدایت تیم جوانان کرواسی را در دست گرفته و برای بار سوم است که به پیشنهاد تیم‌های ایرانی پاسخ منفی می‌دهد . او قبلاً از سوی فولاد و تراکتور دعوت به همکاری شده و عدد قرارداد خود را طوری درنظرگرفته که احتمالاً کسی حاضرنباشد این رقم را برایش پرداخت کند و خود به خود این موضوع منتفی بشود .

دراگان از تجربه ی قبلی در ایران و ارزان کار کردن با فدراسیون فوتبال تجربه ی چندان خوشی ندارد و مشخص است که در صورت بازگشت به ایران برای همکاری با هر باشگاهی گارانتی لازم را برای پیش‌برد کارهایش می‌خواهد . او که به عنوان سرمربی ، تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۲۲ برده بود ، در حال حاضر از شغل خود راضی است و بعید است که مثل خیلی دیگر از مربیانی که قبلاً در فوتبال ایران شاغل بودند ، دوباره به کشوری بازگردد که هيجان‌انگیزترین بخش دوران مربیگری‌اش را در آن جا گذرانده ، مگر آن که تیمی واقعاً به دراگان علاقه‌مند باشد …

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها