صفرزاده : نرسیدن ملوان به سهمیه ی آسیا واقعاً تلخ بود

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از این که تیمش از دستیابی به سهمیه ی حضور در پیکارهای آسیایی باز مانده است ، ابراز ناراحتی کرد و آن را اتفاقی تلخ برای شاگردان تارتار دانست .

ابوذر صفرزاده درباره ی نتایج اخیر ملوان و این که آن ها در شش بازی گذشته موفق به کسب بُرد نشدند ، گفت : متاسفانه نتایج خوبی در این چند بازی نگرفتیم و البته این شرایط ممکن است برای هر تیمی به وجود بیاید . یکی از مسایلی که به تیم ما در این چند بازی ضربه زد مصدومیت بازیکنان بود و همین موضوع باعث شد تا دست کادرفنی بسته شود .

وی در واکنش به این که برخی معتقدند بازیکنان ملوان در چند بازی گذشته بی‌انگیزه شدند ، تاکیدکرد : اصلاً این‌طور نیست و ما هرگز انگیزه‌مان را از دست ندادیم . در مجموع امسال خوب نتیجه گرفتیم و در رده ی پنجم قرارداریم ، آن هم در شرایطی که خیلی از تیم‌ها چند برابر ما هزینه کردند ، ولی در جدول پایین‌تر از ملوان قرارگرفتند . تا اینجا کار بزرگی انجام دادیم و عملکرد ما قابل ستایش بوده است .

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همچنین یادآور شد : ما دو شکست پیاپی برابر سپاهان و پرسپولیس داشتیم و این موضوع باعث شد تا امیدهای‌مان را برای گرفتن سهمیه ی آسیا از دست بدهیم . وقتی رسیدن به این هدف از دست رفت تا حدودی سرخورده شدیم و در واقع این دو شکست کار را سخت‌تر کرد و به ذهنیت ما ضربه زد ، اما هرگز این‌طور نبود که بخواهیم بی‌انگیزه شویم . نرسیدن ملوان به سهمیه ی آسیا واقعاً تلخ بود .

صفرزاده در مورد بازی تیمش برابر تراکتور در هفته ی بیست‌ونهم لیگ برتر نیز تصریح کرد : بازی آسانی نداریم ، ولی امیدوارم در زمین حریف امتیاز بگیریم . هدف ما این است که بتوانیم لیگ را با خاطره‌یی خوب تمام کنیم و در دو بازی پایانی بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها