یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ؛

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد / صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند .

دور برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید راهی مرحله ی نیمه نهایی شدند .

نتایج این دیدارها به شرح زیر است :

* منچسترسیتی یک – رئال مادرید یک (در مجموع تساوی ۴ به ۴ و برتری رئال در ضربات پنالتی)

* بایرن مونیخ یک – آرسنال صفر (در مجموع ۳ بر ۲ به سود بایرن)

منچسترسیتی – رئال مادرید

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود . این ۲ تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت به میزانی رئال مادرید به تساوی ۳ به ۳ دست پیدا کرده بودند و هواداران منچستری سیتی امیدوار بودند بتوانند در این دیدار خانگی به برتری برسند و راهی مرحله ی نیمه نهایی شوند .

اما در همان شروع بازی اوضاع بر طبق خواسته ی این تیم پیش نرفت و دوازدهمین دقیقه ی بازی ، «رودریگر» موفق شد گل نخست را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی با امید زیادی به ادامه ی بازی بپردارند .

اما شاگردان پپ گواردیولا که از وضعیت به وجود آمده ناراضی بودند ، حملات خود را تشدیدکردند اما در دستیابی به گل ناکام بودند و نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید .

در نیمه دوم باز هم تیم منچسترسیتی بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و رئالی ها به دفاع از دروازه پرداختند و در این امر موفق بودند تا این که در دقیقه ی ۷۵ «کوین دی بروینه» موفق شد از دفع ناقص مدافع رئال مادرید استفاده کند و قفل دروازه ی رئال را بشکند تا بازی به تساوی کشیده شود . این دیدار در نهایت در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید تا این دو تیم شانس خود را در ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌یی امتحان کنند .

نیمه ی اول وقت‌های اضافه هم بدون این که توپی از خط دروازه عبورکند به پایان رسید و در نیمه ی دوم هم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در دوئل پنالتی‌ها رئال مادرید موفق شد با نتیجه ی ۳ بر ۲ به برتری برسد و راهی مرحله ی نیمه نهایی شود .

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

بایرن مونیخ – آرسنال

در دیگر دیدار این مرحله هم تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه «آلیانس آرنا» میهمان بایرن مونیخ بود . دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه امارات و به میزبانی آرسنال با نتیجه ی تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود .

نیمه ی اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ کدام از ۲ تیم نتوانستند راهی به چهارچوب دروازه ی حریف پیداکنند .

اما بایرنی‌ها که قصدداشتند کار را در وقت‌های قانونی به پایان برسانند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ی ۶۳ «یوشوا کیمیش» موفق شد دروازه ی آرسنال را بازکند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد .

در ادامه هم توپچی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و این بازی با نتیجه ی یک بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا بایرن در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله ی نیمه نهایی شود .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها