نتایج بازی‌های روز پایانی هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال

در چارچوب رقابت‌های هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال 4 دیدار برگزارشد که در مهم ترین آن‌‎ها پرسپولیس در فولادشهر ذوب آهن اصفهان را شکست داد .

 در ادامه ی رقابت‌های هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) ۴ دیدار برگزارشد .

تراکتور از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل استقلال خوزستان قرارگرفت . تیم‌های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ به مصاف رفتند . در ساعت ۱۵ یک بازی همزمان هم برگزارشدکه تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان با هم رقابت کردند . در آخرین بازی امروز هم ذوب آهن از ساعت ۱۷:۱۵ از پرسپولیس میزبانی کرد .

نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید :

تراکتور ۲ – استقلال خوزستان صفر (نتیجه ی پایانی)

گل‌ها : رحمان جعفری در دقیقه ی ۶۱ و امیرحسین حسین زاده در دقیقه ی ۸۵ برای تراکتور

شرح گل‌ها : رحمان جعفری در میانه ی میدان با دریافت پاس رو به جلوی سیامک نعمتی به سمت دروازه ی حریف حرکت کرد و موفق شد با وجود دخالت بازیکن حریف پس از ورود به محوطه ی جریمه با ضربه ی پای راست دروازه ی حریف را باز کند . (گل اول تراکتور)

روی پاسکاری صفا هادی با ریکاردو آلوارز این بازیکن در نزدیکی محوطه ی جریمه به توپ رسید که تصمیم گرفت با یک پاس ساده امیرحسین حسین زاده را پیش بیندازد . این مهاجم جوان با دریافت پاس در محوطه ی جریمه با دروازه‌بان حریف رو به رو شد که با یک ضربه ی ساده ی پای راست دروازه‌بان حریف را مغلوب خود کرد . (گل دوم تراکتور)

شمس آذر قزوین صفر – مس رفسنجان صفر (نتیجه ی پایانی)

گل‌ ها : –

شرح گل‌ها : –

پیکان تهران ۲ – صنعت نفت آبادان ۲ (نتیجه ی پایانی)

گل‌ها : علی قربانی در دقیقه ی ۳۲ و امیرحسین صدقی در دقیقه ی ۴۵ برای پیکان – حسین شنانی در دقیقه ی ۳ و عرفان قهرمانی در دقیقه ی ۹۰+۴ برای صنعت نفت

شرح گل‌ها : پس از دفع توپ توسط بازیکنان پیکان روی پرتاب اوت دستی ، حسین شنانی با ضربه ی از راه دور شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد که با وجود عدم دید کافی ایمان صادقی پشت مدافعان پیکان ، این توپ به راحتی وارد دروازه شد . (گل اول صنعت نفت آبادان)

گل تساوی پیکان با ضربه ی علی قربانی روی ارسال از کناره‌ها به ثمر رسید که ضربه ی او پس از برخورد به تیرک افقی ابتدا وارد دروازه شد و سپس دروازه‌بان آن را دراختیارگرفت اما داور این ضربه را گل اعلام کرد . (گل اول پیکان)

پس از ارسال سامان نریمان جهان به محوطه ی جریمه ی صنعت نفت ، علی قربانی با ضربه ی سر موقعیت خوبی برای امیرحسین صدقی ایجادکرد که او در فاصله ی کم با دروازه با ضربه ی پای راست دومین گل تیمش را به ثمر رساند . (گل دوم پیکان)

عرفان قهرمانی در دقیقه ی ۴+۹۰ موفق شد روی پاس عرضی حسین سنگرگیر گل تساوی را وارد دروازه ی پیکان کند و تیمش را در بازی خارج از خانه به یک امتیاز برساند . (گل دوم صنعت نفت)

ذوب آهن اصفهان صفر – پرسپولیس یک (نتیجه ی نهایی)

گل‌ : گئورگی ولسیانی در دقیقه ی ۹ برای پرسپولیس

شرح گل‌ : گئورگی ولسیانی ضربه ی پنالتی به دست آمده را با ضربه ی چیپ به راحتی وارد دروازه ی محسن فروزان کرد . (گل اول پرسپولیس)

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها