احمدی : برای پیروزی مقابل استقلال قرارمی‌گیریم

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکیدکرد ، شاگردان مهدی تارتار در دیدار مقابل استقلال در پی کسب سه امتیاز هستند .

مهران احمدی درباره ی پیروزی ملوان بندرانزلی مقابل ذوب‌آهن در هفته ی شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، اظهارداشت : خدا را شکر در بازی مهم و سختی برنده شدیم . هر دو تیم از نظر جایگاه جدولی به هم نزدیک بودند و کسب سه امتیاز بیشتر به دو  تیم کمک می‌کرد . آن ها در نیمه ی اول بعد از یک ضدحمله سریع به محوطه ی جریمه ی ما رسیدند و توانستند پنالتی بگیرند ، اما خدا را شکر حبیب فرعباسی با تشخیص درست اجازه نداد پنالتی به گل تبدیل شود .

وی در ادامه افزود : در نیمه ی دوم با تغییرات و تعویض‌هایی که آقای تارتار داشت ، به بازی برگشتیم و بازی هجومی ارایه کردیم . این بازی برای ما شش امتیازی بود . خدا را شکر توانستم چهارمین پاس گل فصل را بدهم و رضا جعفری به خوبی از آن استفاده و تبدیل به گلش کرد . امیدوارم این روند ادامه پیداکند . با توجه به این که اولین بازی نیم‌فصل دوم بود ، خیلی مهم بود که چه طور شروع کنیم . خدا را شکر که توانستیم نیم‌فصل را با بُرد آغازکنیم .

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به دفعات بدنسازی تیم‌ها در وقفه ی لیگ برتر ، خاطرنشان کرد : فکرمی‌کنم در اولین و دومین بازی نیم‌فصل دوم طبیعی است که بازیکنان همه ی تیم‌ها سنگین باشد . تیم ما تاکنون سه مرتبه بدنسازی انجام داده است . این وقفه‌ها باعث شده است که خطر مصدومیت بازیکنان هم افزایش پیداکند .

احمدی راجع به تقابل ملوان و استقلال در هفته ی هفدهم لیگ برتر هم به تسنیم گفت : تیم ما در نیم‌فصل اول نشان داد چه شخصیت تیمی دارد . ما مقابل هر تیمی برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم . در بازی رفت هم واقعاً شاهد یکی از زیباترین بازی‌های تیم خودمان بودیم ، ولی متاسفانه نتوانستم پنالتی را تبدیل به گل کنم و در دقایق پایانی بازی روی ضربه ی کرنر گل دریافت کردیم . ما در بازی برگشت تلاش می‌کنیم این نتیجه را جبران کنیم .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها