تارتار : از تعصب بازیکنانم لذت می‌برم

مهدی تارتار پس از پیروزی ملوان برابر ذوب‌آهن از عملکرد داور این مسابقه انتقادکرد .

مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر ملوان برابر ذوب‌آهن در هفته ی شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضرشد و گفت : قبل از این که درباره ی بازی صحبت کنم باید مثل همیشه از هواداران‌مان تشکرکنم . دست تک تک‌شان را به گرمی می‌فشارم . راه دوری را آمدند و ما را تنها نگذاشتند . مثل همیشه یار دوازدهم ما بودند و واقعاً در این بردها سهیم هستند . امیدوارم با تلاش مضاعف کادرفنی و بازیکنان ، این هواداران همیشه شاد باشند ؛ این یکی از آرزوهای قلبی من است .

او ادامه داد : درباره ی بازی زشت در نیمه ی اول باید بگویم یک بازی تاکیتکی بود . می‌دانستیم ذوب‌آهن چه گونه بازی می‌کند ؛ استفاده از بازی مستقیم و گرفتن توپ‌های سوم و موج دوم حمله . معمولاً ذوب‌آهن این طور بازی می‌کند . نسبت به بازی قبل ۴-۵ تغییر داشتیم و به خاطر سبک بازی ذوب‌آهن از بازیکنانی استفاده کردیم که نسبت به بقیه فیزیک بهتری داشتند . خدا را شکر در این اتخاذ تاکتیک خوب عمل کردیم و اگر بچه‌های مان باهوش بودند ، موقعیت‌های بهتری هم داشتیم .

سرمربی ملوان سپس با انتقاد از داور مسابقه عنوان کرد : روی پنالتی که ذوب‌آهن به دست آورد ، حرف دارم و امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد ، چون اعتقاد من بر این است که مهاجم حریف خطا را مرتکب شد و در ادامه برخورد صورت گرفت و اصلاً پنالتی نبود . انتطار من از آقای مهدوی خیلی بیشتر بود ، چون همیشه از او تعریف و تمجید کردم و داوری‌های خوبی از او دیدم . متاسفانه امروز با داوری‌یی که داشت ، اعتقادی را که به او داشتم ، کمرنگ کرد . به هر حال به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم . یک صحنه ی تک به تک هم داشتیم که کمک داور آفساید اعلام کرد و امیدوارم آن هم بررسی شود .

او با اشاره به موقعیت‌های ذوب‌آهن در این بازی گفت : به جز پنالتی ، یک اوت دستی هم بود که یکی از تاکتیک‌های اصلی امسال ذوب‌آهن است ، یک خطر ایجادکردند اما در بقیه ی موارد ، به خصوص در نیمه ی دوم ، ما برنامه‌ریزی داشتیم و خیلی خوب در حملات سریع و ضدحملات عمل کردیم و در یکی از حملات سریع به گل رسیدیم که گل تاکتیکی خوبی هم بود‌ . من واقعاً به همه ی این بازیکنان افتخارمی‌کنم و از غیرت و تعصب و تاکتیک پذیری آن ها لذت می‌برم . ما لذت می‌بریم و آن ها هم باید خودشان را باورکنند . این بازیکنان کارهای بزرگی کردند و در خانه ی حریفان قدرتمند اصفهانی ۶ امتیاز گرفتند . این کار هر تیمی نیست و باید خودشان را باورکنند ولی دچار غرور نشوند . در مجموع در این بازی سنگین ما کم تر اشتباه کردیم و موفق شدیم .

تارتار در مورد عملکرد دو تیم در نیمه ی اول اظهارداشت : دو تیم در جدول به هم نزدیک بودند و هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خواستند شکست بخورند ، به خصوص که اگر ما شکست می‌خوردیم ، فاصله‌ ۴ امتیاز می‌شد و رسیدن به ذوب‌آهن سخت می‌شد . ما محتاط بودیم و آن ها هم با ریسک کم حمله می‌کردند و دنبال اتفاق بازی بودند ، مثل خود ما . همان طور که گفتم بازی در نیمه ی اول بازی زشتی بود ولی در نیمه ی دوم با تغییراتی که ایجادکردیم ، توانستیم از ضدحملات و حملات سریع استفاده کنیم و برنده باشیم .

او درباره ی غیبت سرلک و عمری در این بازی گفت : محمد عمری سرماخوردگی شدید داشت و تا آخرین لحظه تلاش کردیم او را برسانیم و سرلک هم یک سری کار اداری دارد و باید در لیست بازیکنان جا به جایی صورت بگیرد . واقعاً دست ما خیلی باز است و هیچ بازیکنی نمی‌تواند کارش را شل کند و باید صدش را بگذارد ، نه تنها به خاطر موقعیت خودش ، بلکه به خاطر هواداران . ما هواداران عاشقی داریم و باید قدرشان را بدانیم و بیشتر تلاش کنیم .

تارتار در پایان در خصوص برنامه‌ریزی لیگ برتر و برگزاری بازی ذوب‌آهن و ملوان در روز مسابقه ی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت : برنامه‌ریزی دست ما نیست .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها