حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس با شکست خانگی مقابل الدحیل فرصت صعود به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد تا مثل نساجی از این مسابقات خداحافظی کند .

تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته ی پایانی مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت الدحیل به برتری ۲ بر یک رسید .

داور : لیدا جامپی (ژاپن)

اخطار : میلاد سرلک و گئورگی گولسیانی (پرسپولیس) ؛ اسماعیل محمد ، محمد موسی و آیمن (الدحیل)

گل‌ها : شهاب زاهدی (۷) (پرسپولیس) ؛ محمد مونتاری (۹) و مایکل اولونگا (۸۳) (الدحیل)

ترکیب پرسپولیس : علیرضا بیرانوند ، دانیال اسماعیلی‌فر ، گئورگی گولسیانی ، محمدحسین کنعانی‌زادگان ، علی نعمتی (۸۶ – محمدمهدی احمدی) ، مسعود ریگی (۸۶ – میلاد سورگی) ، میلاد سرلک ، سعید صادقی (۶۵ – محمد عمری) ، مهدی ترابی ، سروش رفیعی و شهاب زاهدی

ترکیب الدحیل : صلاح زکریا ، ابراهیما بامبا (۶۴ – کریم بوضیاف) ، محمد موسی ، سلطان البریک ، یوسف ایمن ، عاصم مادیبو ، اسحاق لیاجی (۷۵ – کیم مین هوان) ، معز علی ، اسماعیل محمد ، لطفی ماجر (۷۵ – لوییز جونیور) ، محمد مونتاری (۶۴ – مایکل اولونگا) (۸۵ – النعیمی)

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را در دقیقه ی ۷ گرفت و زاهدی سرخ پوشان را پیش انداخت اما دو دقیقه بعد روی یک غافلگیری الدحیل بازی را به تساوی کشاند و تساوی یک بر یک تا پایان نیمه ی اول باقی ماند . شاگردان یحیی گل‌محمدی نیمه ی دوم را با حملات متعددی دنبال کردند و دقیقه ی ۸۰ صاحب پنالتی شدند اما گولسیانی توپ را تیرک دروازه زد تا تیمش پیش نیفتد . در حالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم تلاش می‌کرد این الدحیل بود که به وسیله ی اولونگا به گل دوم رسید .

در دیگر بازی این گروه ، استقلال تاجیکستان و النصر به تساوی یک بر یک رسیدند .

به این ترتیب النصر با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه E شد ، پرسپولیس ، الدحیل و استقلال تاجیکستان با ۸ ، ۷ و ۳ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم رسیدند و از این گروه تنها النصر صعودکرد و پرسپولیس در میان سه تیم دوم برتر گروه‌های پنج‌گانه منطقه ی غرب قرارنگرفت تا به این ترتیب حذف شود و سپاهان تنها نماینده ی ایران در مرحله ی حذفی باشد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها