لیگ قهرمانان اروپا ؛

صعود بایرن مونیخ ، رئال مادرید و اینتر / پیروزی آرسنال و شکست منچستریونایتد

تیم های بایرن مونیخ ، رئال مادرید و اینتر صعودشان را به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کردند .

در ادامه ی بازی‌های هفته ی چهارم لیگ قهرمانان اروپا ، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ی شب گذشته ، چند دیدار برگزارشد .

در گروه A بایرن مونیخ میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که با نتیجه ی دو بر یک به برتری رسید . هر سه گل این مسابقه در دقایق پایانی به ثمر رسید . هری کین مثل بازی‌های اخیر برای بایرن درخشید و هر دو گل تیمش را در دقایق ۸۰ و ۸۶ به ثمر رساند و باکامبو در دقیقه ی ۹۳ یکی از گل‌ها را جبران کرد .

در دیگر بازی این گروه ، منچستریونایتد در دانمارک مقابل کپنهاگن با نتیجه ی چهار بر سه مغلوب شد . هویلند ۲ بار و برونو فرناندز (پنالتی) برای شیاطین سرخ گلزنی کردند . در این گروه صعود بایرن مونیخ قطعی شده و وضعیت سه تیم دیگر بسیار پیچیده و نزدیک به هم است .

در گروه B آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف سویا اسپانیا رفت و با گل‌های تروسارد و ساکا توانست با دو گل حریفش را از پیش رو بردارد .

در دیگر بازی این گروه آیندهوون هلند با یک گل لنس فرانسه را مغلوب کرد . در جدول این گروه ، آرسنال با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آیندهوون و لنیس با پنج امتیاز در رتبه‌های دوم و سومند . سویا هم دو امتیازی است .

در گروه C رئال مادرید با سه گل از سد مهمانش براگای پرتغال عبورکرد . براهیم دیاز ، وینیسیوس جونیور و رودریگو برای رئال گل زدند تا با ۱۲ امتیاز مقتدرانه صدرنشین این گروه باشد و صعودشان به دور بعد قطعی شود .

در گروه D هم اینتر در اتریش با یک گل سالزبورگ را شکست داد . لائوتارو مارتینز در دقیقه ی ۸۵ از روی نقطه ی پنالتی تک گل بازی را زد تا نراتزوری هم مثل سوسیه داد در این گروه ۱۰ امتیازی شود و صعود هر دو تیم به دور بعد قطعی شود .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها