هفته ی چهارم لیگ قهرمانان اروپا ؛

هشت نبرد برای صعود ، بقا و حیثیت / اعلام برنامه ی دیدارها

در هفته ی چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ، منچستریونایتد به دنبال افزایش شانس صعود خود است و رئال مادرید باید بدون حضور ستاره ی جوان خود به میدان برود .

هفته ی چهارم لیگ قهرمانان اروپا ، شامگاه چهارشنبه با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد و در مهم ترین رقابت‌ها منچستریونایتد برای بقا خواهدجنگید و بایرن مونیخ ، آرسنال و رئال مادرید به دنبال جواز صعود به مرحله ی حذفی هستند .

برنامه ی هفته ی چهارم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است :

ساعت ۲۱:۱۵

* ناپولی – یونیون برلین
* سالزبورگ – اینتر

ساعت ۲۳:۳۰

* بایرن مونیخ – گالاتاسرای
* کپنهاگن – منچستریونایتد
* آرسنال – سویا
* آیندهوون – لانس
* رئال مادرید – براگا
* رئال سوسیداد – بنفیکا

گروه A :  نبرد منچستریونایتد برای بقا

در این گروه بایرن مونیخ با ۹ امتیاز صدرنشین است . گالاتاسرای با چهار امتیاز دوم است . منچستریونایتد با سه امتیاز در رده ی سوم قراردارد و «کپنهاگن» هم با یک امتیاز چهارم است . منچستریونایتد پس از برتری خانگی مقابل «کپنهاگن» در هفته ی سوم ، اکنون باید در دانمارک به مصاف این تیم برود . بازیکنان این تیم برای افزایش شانس صعود به مرحله ی حذفی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند . «گالاتاسرای» هم در آلمان کار سختی مقابل بایرن مونیخ دارد .

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

گروه B : آرسنال به دنبال عبور از بحران

در گروه B تیم آرسنال بعد از دو شکست متوالی مقابل وستهام در جام اتحادیه و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس برای عبور از بحران و البته افزایش شانس صعود خود چاره‌یی جز پیروزی در بازی خانگی مقابل «سویا» ندارد . تیم «لانس» فرانسه هم امیدوار است با کسب امتیاز خانگی مقابل آیندهوون گام بلندی برای صعود به مرحله ی حذفی بردارد .

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

گروه C : چالش رئال مادرید بدون ستاره ی جوان

در این گروه ، رئال مادرید در یک جدال حساس باید بدون «جود بلینگهام» ستاره ی جوان خود از براگا میزبانی کند . مادریدی‌ها با ۹ امتیاز صدرنشین گروه هستند و کسب امتیاز در این دیدار خانگی می‌تواند جواز صعود زودهنگام آن ها را صادرکند . هرچند «براگا» چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام توان خود را در این مسابقه به کار خواهدگرفت .

در دیگر مسابقه ی این گروه هم ناپولی ۶ امتیازی میزبان یونیون برلین صفر امتیازی است و امیدوار است کار سختی در این دیدار خانگی نداشته باشد .

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

گروه D : بنفیکا به دنبال اعاده ی حیثیت

در گروه D هم دو تیم هفت امتیازی اینتر و رئال سوسیداد در صورتی که بتوانند مقابل رقبای خود به برتری برسند ، صعودشان را قطعی خواهندکرد . در این گروه تیم بنفیکا در عین ناباوری هر سه دیدار خود را با شکست پشت سر گذاشته است و هرچند نمی‌توان شانسی برای صعود این تیم به مرحله ی حذفی متصوربود اما این تیم برای اعاده ی حیثیت از دست رفته خواهدجنگید و رقیب سختی برای رئال سوسیداد خواهدبود . سالزبورگ هم بی گمان با علم به این مساله برای آن که بتواند دست کم صعودش به لیگ اروپا به عنوان تیم سوم را قطعی کند ، مقابل اینتر تیم دست و پا بسته‌یی نخواهدبود .

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها