نورمحمدی : ملوان موقعیت بیشتر داشت اما مساوی عادلانه بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تساوی این تیم مقابل ملوان و موضوع تغذیه ی سرخ‌پوشان واکنش نشان داد .

رضا نورمحمدی در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ملوان و این که این نتیجه از نظر شما  عادلانه بود یا نه ، اظهارداشت : به نظر من نتیجه عادلانه بود ، هرچند که ملوان چندین موقعیت خوب داشت . آن ها تیم جوانی هستند که مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند و به نظر من کسب نتیجه ی مساوی نتیجه ی عادلانه‌یی بود .

وی ادامه داد : البته ملوان در این بازی نسبت به پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت و از طرف دیگر به پرسپولیس موقعیتی هم ندادند . شاید این اولین بازی پرسپولیس بود که پرسپولیس موقعیت 80 درصدی هم نداشت و این به خاطر عملکرد بازیکنان ملوان بود که خیلی خوب این تیم را بسته بودند . ملوان در این بازی با برنامه‌تر بازی کرد ، هرچند که همه ی تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه ی بیشتری دارند . 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد این که زمین بازی چه قدر روی نتیجه به دست آمده تاثیرگذار بود ، تصریح کرد : من روی زمین ملوان سال‌ها بازی کرده‌ام و این زمین همیشه لغزندگی دارد اما شرایط برای هر دو تیم یکسان بود . نمی‌شود که گفت این مساوی به خاطر شرایط زمین به دست آمد ، هرچند که پرسپولیس  در دقایقی برای بردن کاملاً احساسی بازی کرد .

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که 2 امتیازی که پرسپولیس در این بازی از دست داد کار این تیم را در ادامه ی لیگ سخت نمی‌کند ، عنوان کرد : این امتیازات قابل جبران است ، چرا که هنوز اتفاقی رخ نداده و بازی‌های زیادی هم تا پایان لیگ باقی مانده است . تیم‌های دیگر هم امتیاز از دست می‌دهند . همین تیم‌ها مقابل مدعیان قد علم می‌کنند و نمی‌شود از حالا با یک مساوی اعلام کرد که کار سخت شده است .

وی در خصوص تعویض‌های یحیی گل‌محمدی در بازی دیروز مقابل ملوان گفت : هیچ کس به عنوان یحیی گل‌محمدی نسبت به بازیکنانش شناخت ندارد . او قطعاً دوست دارد تیمش برنده شود و شاید مشکلی وجود داشته که آن تعویض‌ها را انجام داد . شاید سروش رفیعی یا شهاب زاهدی در زمین انزلی کارایی نداشتند و گل‌محمدی به همین دلیل آن ها را تعویض کرد اما شما این را هم در نظر بگیرید که بازیکنانی مثل ترابی یا عالیشاه به زمین آمدند که همه ی آن ها بازیکنان قابلی هستند . 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد این که گفته می‌شود مهدی ترابی دچار افت فوتبالی شده است ، عنوان کرد : به هر حال هر بازیکنی دوران افت دارد اما ترابی بعد از مصدومیتی که به آن دچار شده ، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد ، هرچند که انتظارات از او زیاد است و خودش هم این مساله را می‌داند . این را هم در نظر بگیرید که وقتی ترابی به زمین آمد فشار پرسپولیس روی دروازه ی ملوان بیشتر شد و فکر می‌کنم این بازیکن تا یکی دو بازی دیگر به شرایط ایده‌آل برسد .

نورمحمدی در مورد موضوع تغذیه ی بازیکنان که در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است ، گفت : امیدوارم این مسایل شایعه باشد اما اگر این موضوع صحت داشته باشد باید آن را فاجعه دانست . کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس همگی افراد قابل احترامی هستند و شاید برای اولین بار باشد که چنین اتفاقی رخ بدهد . خود من 7 سال در پرسپولیس بازی کردم و از این اتفاقات در تیم رخ نمی‌داد . بازیکنان پرسپولیس همگی ملی‌پوش هستند و شخصیت بالایی دارند که باید به آن احترام گذاشت .

کاپیتان پرسپولیس در دهه ی 90 در خصوص این که در دورانی که او بازی می کرد آیا چنین اتفاقاتی رخ می‌داد یا نه ، عنوان کرد : در زمان ما مشکلاتی مثل دیر و زود شدن مطالبات وجود داشت اما همیشه از نظر تغذیه یا هتل شرایط ما ایده‌آل بود . موضوع غذا یک بحث پیش و پا افتاده است و پرسپولیس باید همیشه بهترین‌ها را داشته باشد . 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها