تارتار : هیچ‌جای ایران همچین طرفدارانی ندیدم

در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است ، پیر و جوان - کوچک و بزرگ ، همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند .

مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان در حاشیه ی تمرین روزگذشته ی تیمش و در حالی که قرارداد خود را با این تیم به امضا رسانده ، گفت : باید از پژمان نوری ، مازیار زارع و آقای پوررشید که در سال‌های اخیر خیلی برای این تیم زحمت کشیدند ، تشکرکرد . من فکر کنم جزو 4 باشگاهی هستیم که پنجره ی نقل و انتقالاتی ما باز است و هیچ بدهی‌ای نداریم و این خیلی به ما کمک می‌کند در جذب بازیکنان . آقای پوررشید خیلی برای این تیم زحمت کشیده ، مازیار زارع خون دل خورده که این تیم را به لیگ برتر آورد و حفظ کرد ، همچنین پژمان نوری . گرچه از پیشکسوتان ملوان رخصت می‌گیرم ، دستشان را می‌بوسم و به گرمی می‌فشارم .

وی افزود : دوست دارم من را از خودشان بدانند ، من الان سرمربی ملوان هستم و از این جنس هستم . خودم را بومی این شهر می‌دانم و دیگر مثل گذشته نیست ، هرکسی که پیراهن آن تیم را می‌پوشد ، بومی شهر است . شرایط باشگاه با حمایت هیات مدیره ، آقای دنیامالی و مدیرعامل ما آقای مهندس فهمیده ، خیلی به ما کمک کرد در بستن این تیم . امیدوارم تیمی در شان و شخصیت ملوان آماده کنیم . من در شهر که رفت و آمد می‌کنم ، همه لطف و خیلی امید دارند و ما را مورد محبت خودشان قرار می دهند .

او درباره ی برنامه و قرعه ی تیمش در لیگ برتر عنوان کرد : من همیشه از قرعه ی سخت در شروع فصل استقبال می‌کنم و الان هم قرعه ما سخت است . فرقی ندارد باید با همه ی تیم‌ها بازی کنیم و هرچه زودتر با تیم‌های قوی بازی کنیم ، به سودمان است .

تارتار راجع به نقل و انتقالات ملوان توضیح داد : ما یک مقدار دیر به عنوان سرمربی معرفی شدیم و اکثر تیم‌ها بازیکنان را جذب کرده بودند اما در مارکتی که وجود داشت ، فکر می‌کنم ما خیلی خوب یارگیری کردیم . تشکر دارم از بازیکنانی که به ما اضافه شدند . سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که با تفکرات ما آشنا باشند و باعث شوند کار ما پیش برود . چند نفر از شاگردان گذشته را اضافه کردیم و در مجموع رضایت داریم .

سرمربی جدید ملوان درباره چالش جدید در این تیم گفت : من در این 15 سالی که کار کردم فکر کنم جان‌سخت‌ترین مربی ایران باشم . ملوان هم باتوجه به این که اکثر بازیکنانش جدا شده بودند و فکر کنم 4-5 بازیکنش مانده بود ، می‌دانستم کار سختی خواهم داشت . اما باتوجه به پتانسیل هواداری این تیم ، ملوان یک یار بیشتر دارد . ما یک مدیرعامل دلسوز به نام آقای فهمیده داریم و مسوولان هم قول‌های مساعد دادند و مطمئنم آقای دنیامالی ، رئیس شورای شهر و فرماندار ما را حمایت خواهندکرد . ما نگرانی نداریم و امیدوارم بچه‌ها به خاطر این هواداران انرژی بیشتری بگذارند .

1872402

او در مورد اهداف تیمش اظهار داشت : من به سالی که در پارس جنوبی بودم فلش بک می‌زنم ، کسی انتظار نداشت ما آن نتایج را کسب کنیم اما تا نیم فصل مدعی قهرمانی بودیم همراه پرسپولیس و در رتبه ی دوم قرار داشتیم . اما مشکلات مالی به ما آسیب زد و در نهایت پنجم شدیم . این تیمی که جمع شده ، خیلی شباهت دارد به آن تیم و اگر بچه‌ها خودشان را باور داشته باشند ، می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم .

مهدی تارتار در خصوص حضور هواداران در تمرین گفت : طرفداران سرمایه ی باشگاه‌ هستند و این تعداد هوادار ، حداقل هواداری است که ما در تمرینات داریم . من در تیم‌های دیگر چنین چیزی را ندیدم . اسم تیمی را نمی‌آورم ، اما در تیم‌های پرهوادار هم بودم اما این که هرروز طرفداران بیایند و تیم را حمایت کنند ، استثنایی است . اینجا پیر و جوان ، بزرگ و کوچک هوادار ملوان هستند و من قول می‌دهم شبانه روزم را برای این تیم بگذارم .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها