بلاتکلیفی عجیب در ملوان ، تارتار به انزلی نرفت !

ملوان انزلی روزهای عجیب و غریبی را سپری می‌کند ؛ تمرینات این تیم بدون مهدی تارتار شروع شده و مشخص نیست چه آینده یی در انتظار آن ها است .

با گذشت یک هفته از اعلام سرمربی گری مهدی تارتار در ملوان انزلی اما این سرمربی باتجربه هنوز به انزلی سفر نکرده و تمرینات این تیم هم بدون تارتار شروع شده است .

تارتار اگرچه با احمد دنیامالی نماینده ی مردم انزلی در مجلس به نمایندگی از باشگاه ملوان به توافق نهایی رسیده اما با گذشت حدود یک هفته هنوز قراردادش به امضا نرسیده و همین موضوع موجب ناراحتی این سرمربی شده است .

از این رو تارتار برای شروع تمرینات ملوان از روز شنبه حسین پاشایی ، محمد نوری ، حسین اینانلو و یک مربی بدنساز را به عنوان دستیاران خود به انزلی فرستاده اما خودش هنوز به انزلی نرفته و تمرینات ملوان نیز زیر نظر دستیاران تارتار انجام می‌شود .

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که هنوز مدیرعامل باشگاه ملوان مشخص نشده است ؛ در این باره گفته می‌شود پژمان نوری یا آرش فهمیده مدیرعامل بعدی هستند اما اختلافات باعث شده تا مدیرعامل معرفی نشود و از طرفی امضای قرارداد تارتار هم به تعویق بیفتد .

1877368

بلاتکلیفی عجیب مدیریتی در باشگاه ملوان در حالی اتفاق افتاده که همه ی تیم‌های لیگ برتر با سر و شکل دادن به وضعیت نیمکت خود و امضای قرارداد سرمربی و دستیاران کار خود را در نقل و انتقالات استارت زده‌اند و به دنبال آماده سازی مناسب برای حضور در لیگ بیست و سوم هستند . ملوانان اما به خاطر بلاتکلیفی مدیریتی هنوز حتی قرارداد سرمربی خود را امضا نکرده‌اند ، چه برسد به شروع پروسه ی جذب بازیکن برای فصل جدید .

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره ی ملوان رخ می‌دهد ؛ چیزی که مشخص است ، باشگاه پرطرفدار و ریشه‌دار شمال کشور مشکلات زیادی را پشت سر می‌گذارد و چه بسا با ادامه ی روند کنونی تارتار که هنوز قراردادی نیز ندارد ، از تصمیم خود برای رفتن به انزلی پشیمان شود و عطای ماندن را به لقای آن ببخشد . موضوعی که می‌تواند دردی دیگر بر دردهای ملوانان اضافه کند .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها