یحیی زاده : دلسوزان ملوان را با التماس هم که شده نگه دارید

شکست‌های پر گلی داشتیم اما در همان بازی‌ها نیز حریف آسانی برای رقبای مان نبودیم و در واقع اکثر گل‌ها روی اشتباهات فردی بود .

ملوان در آخرین بازی خود برابر نفت مسجدسلیمان شکست سنگینی با نتیجه ی پنج بر یک متحمل شد اما آن ها در نهایت به هدفشان یعنی ابقا در لیگ برتر دست یافتند . امیرحسین یحیی زاده بازیکن ملوان در این خصوص به خبرنگار ما گفت : متاسفانه در بازی با نفت نتیجه یی رقم خورد که دور از انتظار بود . نیمه ی اول را خوب شروع کردیم اما در ادامه این رقیب بود که به بازی مسلط شده و در نهایت نتیجه را به نفع خود پیش برد . شاید بی انگیزگی دو تیم و عدم اهمیت این بازی بهترین دلیل برای رقم خوردن این نتیجه بود .

* شکست های پُرگل ملوان : هر چند که شکست های پر گلی داشتیم اما در همان بازی‌ها نیز حریف آسانی برای رقبای مان نبودیم و در واقع اکثر گل ها روی اشتباهات فردی بود و این موجب شد تا شیرازه و پایه‌ی تیم بر هم ریزد . البته در کل توانستیم در سال اول خوب ظاهرشده و در پی آن نتایج مطلوبی را کسب کنیم . در هفته‌های ابتدایی استحقاق این را داشتیم تا نتایج بهتری هم کسب کنیم . اما بخت با ما یار نبود . به نظرم جایگاه حقیقی ملوان این نیست و امیدوارم که در فصل‌های آتی برای کسب رتبه ی بهتر بجنگیم .

* استعفای مازیار زارع : خواسته‌های آقای زارع به حق است و هیچ خواسته یی برای خود نداشته و تمام تمرکزش تیم و نام ملوان بوده است . از آقای پوررشید و نوری ممنونیم که در قبال این هزینه‌ها و ضعف‌ها ایستادند و شرایط را به بهترین نحو پیش بردند . امیدوارم که با بهبود شرایط مازیار زارع ماندنی شود زیرا هیچ کس مثل او نمی‌تواند دلسوز تیم ملوان باشد . به نظرم باید التماس کنیم این افراد بمانند .

* ملوان در لیگ بیست و دوم : توانستیم رتبه ی قابل قبولی کسب کنیم و در وهله ی دوم خوب است که صحیح و سالم فصل را به اتمام رساندیم . من در اکثر بازی‌ها در  پست غیرتخصصی به زمین رفتم اما این تشخیص کادرفنی بود . البته بازی کردن برای ملوان لذت‌بخش است و دقایق آن اهمیتی ندارد . امیدوارم که فصل بعد جبران مافات شده و بیش از پیش توانایی هایم را به نمایش بگذارم .

* حرف های پایانی : امیدوارم هواداران ملوان از این فصل لذت برده باشند و خوشحالیم که توانستیم آن‌ها را شاد کنیم و امیدوارم که این شادی ادامه دار باشد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها