شرط مایلی‌کهن برای نوری و زارع و واکنش به توصیه ی هیات مدیره ی ملوان

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی می‌گوید : در صورتی از پژمان نوری و مازیار زارع استفاده می‌کند که شرایط بدنی آن ها مناسب باشد .

محمد مایلی کهن در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملوان گفت : من دو روز است که این افتخار نصیبم شد که در خدمت ملوان و مردم انزلی باشم . اول باید همکارانم را انتخاب کنم . یکسری از نفرات از تیم جدا شده اند و ما دنبال بازیکنان جوان و خوب هستیم .

سرمربی ملوان در خصوص جذب بازیکنان جدید ، گفت : بازیکن خوب در هر سن و سالی که باشد ، برای من قابل احترام است و برایم فرقی نمی‌کند حتی اگر بازیکن مسن باشد . اگر بازیکن مسن با یک بازیکن جوان در یک سطح باشد ، بازیکن با تجربه را بر می دارم .

مایلی کهن درباره ی این که چنین چیزی در تضاد با سیاست های گذشته اش است ، گفت : اصلاً این طور نیست ! من قبلاً هم گفته بودم که اگر واقعاً یک جوان برابر با یک باتجربه باشد ، من باتجربه را بر می دارم ولی اگر بازیکن جوان بالاتر باشد ، باید آن جوان را برداشت .

وی درباره ی دلایل کناره گیری سه مربی قبلی ملوان و این که گفته می‌شود یکی از دلایل کناره گیری آن ها مخالفت اعضای هیات مدیره با حضور مازیار زارع و پژمان نوری در تیم بوده است ، گفت : پاسخ این سوال را در سوال قبل دادم . اگر جوان و باتجربه در سطح مساوی باشد ، بازیکن با تجربه را بر می دارم .

سرمربی ملوان در خصوص این که آیا اعضای هیات مدیره به وی هم برای کنارگذاشتن زارع و نوری توصیه کرده اند ؟ گفت : پژمان نوری و مازیار زارع سال ها در خدمت تیم و فوق العاده بازیکنان ارزشمندی بودند . جبر زمان گاهی مصادف می شود با این که یک بازیکن از تیم جدا شود ولی باز هم می گویم اگر شرایط کاری و بدنی مناسب باشد ، یقیناً از آن ها بهره می گیرم .

مایلی کهن تاکید کرد : نه تنها در این زمینه بلکه در تمامی زمینه ها ، هیات مدیره ، مدیرعامل به من اختیار تام داده شده است . با تبصره و قانون نیامده ام که چیزی به من تحمیل شود .

وی در خصوص صدور بیانیه اش بعد از سرمربی گری در ملوان ، گفت : بعد از قبول سرمربی گری ملوان ، خیلی ها با بنده تماس گرفتند . بعضی ها هم ایراد گرفتند که چرا این کار را کردم و سرمربی ملوان شدم . فوتبال جنگ نیست . فوتبال ، ورزشی برای لذت بردن انسان ها است .

مایلی کهن تاکید کرد : برای من بین انزلی رشت لاهیجان و لنگرود فرقی ندارد . باید کنار رقابت ، رفاقت سالم داشته باشیم . برای یکی از مسابقات تیم سپیدرود رشت حدود 30 هزار هوادار داخل ورزشگاه بودند ولی چیزی که مرا آزرده کرد ، توهینی بود که تماشاگران به هم می کردند . عاجزانه از تماشاگران دو تیم سپیدرود و ملوان می خواهم به هم احترام بگذارند و از فوتبال لذت ببرند .

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور ملوان در لیگ دسته اول قطعی شده است ؟ گفت نه ، عزیزان در باشگاه ملوان مسایل حقوقی را پیگیری می کنند . البته من خودم دوست ندارم تیمی که فوتبالی به لیگ دسته اول افتاده ، غیر فوتبالی بالا بیاید ولی به تیم ملوان و شهر انزلی جفا شده است .

سرمربی ملوان که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد ، در پاسخ به این سوال که چرا به ملوان جفا شده است ؟ گفت : چرا در سال های گذشته امتیاز تیم سپاهان نوین را به فولاد و یا امتیاز صبا را به قم داده اند ؟

وی درباره ی این که تیمی مثل سپاهان نوین نمی‌توانست با وجود تیم سپاهان در لیگ برتر حضور داشته باشد ، تاکید کرد : عزیزم پس اینجا قانون ایراد دارد ! اگر قانون اشکال دارد ، باید قانون را اصلاح کنید نه این که اگر شهری زور ندارد ، «سرش را ببرید» . استقلال صنعتی خوزستان چه طوری به لیگ برتر آمد ؟ استقلال خوزستان امتیاز استقلال جنوب تهران که برای بچه های نازی آباد بود را خریدند .

سرمربی ملوان درباره ی این که تیم نفت پیشینه ی خوبی در فوتبال تهران دارد و نباید امتیازش به خارج از تهران منتقل می‌شد ، تاکید کرد : من خودم 34 سال در سازمان تربیت بدنی فعالیت کرده ام و به قانون اشراف دارم . اگر قانون اشکال دارد ، باید آن را اصلاح کرد ولی اگر بخواهید سلیقه یی رفتار کنید ، بحث دیگری است .

مایلی کهن در پایان یک بار دیگر تاکید کرد که ملوان باید دنبال بازی در لیگ برتر باشد !

"خبرگزاری مهر"

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها