ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی (عکس)

تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم‌های حاضر در جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای مطرح و رایج به میدان خواهدرفت .

تیم ملی فوتبال ایران برخلاف پنج دوره ی قبلی حضور خود در جام جهانی ، با کیت تولید داخل به میدان خواهدرفت . کمپانی مجید ، تولید البسه ی تیم ملی در این دوره را به عهده گرفته و مراسم رونمایی این لباس ها را شب گذشته شاهد بودیم . به این ترتیب تکلیف لباس هر سی و دو تیم حاضر در قطر مشخص شد و حالا می توانیم در مورد زیباترین کیت گروه دوم هم بحث کنیم . لباس تیم ملی فوتبال ایران باید با لباس های تولید شده توسط کمپانی‌های بزرگ دنیا رقابت کند . این لباس مثل دوره ی قبلی (آدیداس) ، طرحی ساده دارد و اگرچه آستین های آن طراحی منحصربه‌فردی دارد اما در بقیه ی موارد مثل همیشه است .

blank

در میان تیم های گروه دوم ، دو تیم از کیت های تولیدی کمپانی نایکی استفاده خواهدکرد . تیم ملی انگلیس که طی سال های اخیر با نایکی همکاری می کند ، در این دوره نیز با لباس های تولیدی این شرکت امریکایی به میدان خواهدرفت .

انگلیس که زمانی با لباس‌های خاص آمبرو به میدان می‌رفت ، در این دوره با لباس هایی که نایکی طراحی کرده بازی می کند . لباس اول انگلیس سفید است و طرح پیراهن آن با رنگ هایی با تم آبی ، زیبایی خاصی به آن بخشیده است ؛ روشن‌تر شدن رنگ آبی استفاده شده در شورت ، کیت امسال انگیس را متفاوت‌تر کرده است . لباس دوم این تیم نیز به رنگ قرمز و برخلاف لباس اول ، یقه‌دار است و خطوط نازک سورمه‌یی هم در بخش‌هایی از آن دیده می شود .

blank

دومین تیمی که از لباس های نایکی در این گروه استفاده می کند ، تیم ملی امریکا است . این کشور هم مثل انگلیس از سفید به عنوان رنگ پیراهن اول خود استفاده کرده است . طرح نایکی برای لباس اول امریکا خیلی خاص نیست و مشابه ی طرح‌هایی است که این کمپانی در سال 2022 برای بسیاری از لباس های خود در عرصه ی باشگاهی و ملی استفاده کرده است . لباس دوم امریکا به رنگ سورمه‌یی و با طراحی منحصربفرد ، خیلی زیباتر از لباس اول این تیم است و به نظر می رسد که زمان بیشتری برای طراحی آن صرف شده است .

blank

دیگر حریف ایران در گروه دوم ، ولز است . این تیم که به عنوان آخرین تیم ، به گروه دوم اضافه شد ، با لباس های تولید کمپانی آدیداس در جام جهانی قطر حاضر می شود . کمپانی مطرح آلمانی برای ولز از طرحی ساده و کلاسیک بهره گرفته که سه خط همیشگی را هم در آستین های خود دارد . طرح روی پیراهن قرمز و جنس پارچه ی آن ولی در عین سادگی ، زیبایی خاصی به آن داده است . در این لباس از رنگ های سفید ، قرمز و سبز پرچم ولز بهره گرفته شده است . لباس دوم ولز هم طرحی مشابه ی لباس های منچستر در این فصل دارد و یقه ی آن طرحی مشابه ی یقه ی پیراهن شیاطین سرخ دارد و مثل طرح های جدید آدیداس ، لوگوی روی آن ، نوشته ی آدیداس را ندارد .

blank

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها